Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dell

    Ik lees vrij dikwijls lof over Dell, ik maak zonet het omgekeerde mee qua klantenzorg.
    Ik krijg gisteravond een defecte batterij in handen van vrienden van ons die een Dell laptop hebben.
    Het modelnummer van de batterij is U011C. Even gegoogeld en een massa shops die replace batterijen verkopen van dit type.
    Ik zoek even het telefoonnummer van Dell België om eens te horen wat de originele batterij kost (op de Dell website niks van te vinden).
    Na een rits "toets 2, toets 3" enz. komt er een computerstem vertellen dat ik op de website moet zoeken (waar het niet te vinden is).
    Ik had dan nog wel de keuze gemaakt "info over nieuwe aankoop"....
    De fameuze vicieuze cirkel dus.
    Dan maar eens geprobeerd via het invulformulier op de site: lukt ook niet, als ik op doorgaan klik komt er een rode kader rond het tekstvak.
    Het tel. nummer dat ik gevonden heb is 02/7119588. Misschien weet iemand een beter nummer ?
    Last edited by nete; 30 augustus 2016, 15:02.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Dell

    Aub: https://www.amazon.co.uk/Dell-Origin...keywords=U011C
    Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

    Comment


    • #3
      Re: Dell

      Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
      Bedankt ! Toch wel raar dat het op hun eigen site niet te vinden is.
      En intussen al besteld.
      Last edited by nete; 30 augustus 2016, 15:01.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Dell

        Bij Dell moet je in principe beginnen zoeken met het product (Portable) en dan verder gaan naar de onderdelen, maar mogelijks is dat stuk (tijdelijk) niet meer verkrijgbaar?

        Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
        Currently unavailable.
        We don't know when or if this item will be back in stock.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Dell

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Currently unavailable.
          We don't know when or if this item will be back in stock.
          Daarnet was er nog stock, Nete zal er ééntje van gekocht hebben.
          Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

          Comment


          • #6
            Re: Dell

            Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
            Nete zal er ééntje van gekocht hebben.
            Idd.

            Blijft eigenaardig dat de zoekterm U011C op de dell site niks oplevert. En dat op de site een telefoonnummer staat die je via wat keuzes terug naar de site verwijst...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Dell

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Idd.

              Blijft eigenaardig dat de zoekterm U011C op de dell site niks oplevert. En dat op de site een telefoonnummer staat die je via wat keuzes terug naar de site verwijst...
              Op mijn werk hebben we ook al jaren Dell, over het algemeen heel goed materiaal, weinig uitval, makkelijk zelf te onderhouden etc... maar administratief laten ze soms wat steken vallen: fouten op de website, foutieve prijzen (soms in ons voordeel ), optionele producten die niet vindbaar zijn. Onlangs nog, met de nieuwste laptops (Latitude 7370), die hebben nu USB-C laders. Mijn collega probeerde een aantal extra van die laders te bestellen: niet te vinden op onze Premier site (login site voor grote klanten) ?!?
              Uiteindelijk onze Sales Rep van Dell moeten contacteren om te vragen om die nieuwe laders zichtbaar te maken op de site.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

              Comment

              Working...
              X