Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

feedback foto's amerika

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • feedback foto's amerika

    Ik ben nu enkele weken terug van onze rondreis door West-Amerika. Ik ben vrij nieuw in de fotografie wereld en hoor dan ook graag jullie opmerkingen en tips!

    Hier is een link naar mijn Flickr account https://www.flickr.com/gp/146733387@N06/3752AY

    De foto's zijn getrokken met een nikon D5500 , nikkor 18- 55 en nikkor 55-200
    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: feedback foto's amerika

    zo werkt dat natuurlijk niet...... toon gewoon over x aantal dagen je top 5 (1 foto per dag) gelinkte foto's naar BD

    Comment


    • #3
      Re: feedback foto's amerika

      Inderdaad, het is veel makkelijker en leerrijke voor jou dat je dagelijks een foto plaatst. Voor ons de kijkers is het niet handig om een heel fotoreeksje te gaan bekijken en dan hier commentaar neer te schrijven. Ik weet dat men dat ook op Flickr kan, maar dan moet je niet op een forum actief zijn.
      En selecteer zelf welke jij de beste vind en die plaats je hier. Zo leer je je werk ook zelf kritisch te bekijken.
      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #4
        Re: feedback foto's amerika

        Gewoon al bij het kijken naar het overzicht zie je dat vele foto's scheef staan. Dat merk je vooral bij die waar je de zee kan zien. Anderen lijken wat onderbelicht. Misschien daar eerst eens naar kijken en dan een paar favorieten plaatsen of enkele foto's waarvan je zelf niet zeker bent en zou willen weten wat je beter had kunnen doen.

        Comment


        • #5
          Re: feedback foto's amerika

          Moderator Note: Zoals boven is aangegeven, is het de bedoeling dat je bij BD foto's laat zien, en niet naar een of andere site verwijst. Jouw topic is verplaatst van Oordeel/Natuur&Landschappen naar Testforum, waar je naar hartelust kunt leren foto's plaatsen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X