Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strand Bedruthan Steps + ZW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Strand Bedruthan Steps + ZW

    Hier alleen overdag kunnen fotograferen, omdat dit alleen bereikbaar is met laagwater..
    Ben je te laat zul je 6 uur moeten wachten op een steen.., en het water komt echt heel snel op daar..



    Zwart-wit:

    Last edited by jos82; 31 augustus 2016, 20:16.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Strand Bedruthan Steps

    Fraaie strandplaat ,met vooral de glans op het laagje water, i.c.m. het schuim wat de positieve aandacht treft.
    De grote rots staat naar mijn smaak net iets te centraal.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Strand Bedruthan Steps

      Een zeer mooie opname, hoewel ik Johan mss moet bijtreden i.v.m. de grote rots;
      Maar knap gedaan

      Groetjes Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Strand Bedruthan Steps

        Ik denk dat deze mooier was geweest met een langere sluitertijd.
        De comp vind ik ook wat minder...stukje rots re, grote rots in het midden....kweet het niet.
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Strand Bedruthan Steps

          Mooie fotogenieke plaats maar ik denk zelf ook wel dat er misschien meer uit te halen viel met LS
          Qua compo vind ik het niet verkeerd, niet altijd moeten de regeltjes gevolgd worden, dus voor mij mag al eens een onderwerp centraal staan

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Strand Bedruthan Steps

            Bedankt voor de reacties en kijken..
            De centrale compo was hier inderdaad wel een bewuste keuze, LS was geen optie gezien er geen droog zand meer was. LS met een statief op nat zand en golven gaat hem niet worden...
            Ga nog wel een omzetting maken van deze, denk dat dat beter uit pakt..

            Edit, zwart-wit toegevoegd en beetje gecropped...Ik weet wel welke ik nu de betere vind...
            Last edited by jos82; 31 augustus 2016, 20:19.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Strand Bedruthan Steps

              De z/w steekt inderdaad met kop en schouders boven de kleurenversie uit. De "dikke" rots, iets meer uit het midden staat mij ook wel aan.
              Wel een ienemienie-randje rond de rotsen.
              Ter aanvulling : Ik heb daar wel wat L.E. foto's gemaakt, maar door de kleur van de ondergrond en het schuim, lijkt het net of er een rioolpijp leegloopt.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Strand Bedruthan Steps

                De z/w versie geniet hier zeker mijn voorkeur. Heel leuke plaat.
                Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment


                • #9
                  Re: Strand Bedruthan Steps

                  Zoals ik al zei het is een mooie plaat, en in zw-wt komt dat nu nog meer tot z'n recht
                  Ik zie wel een randje rond de grote rots Jos ?

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Strand Bedruthan Steps

                    Bedankt allen voor het reageren en kijken..
                    Het randje rond de rots zie ik ook ja, heb al geprobeerd hem weg te halen, maar het zit hem in de afgewerkte kleurenversie en met het omzetten word die extra benadrukt..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Strand Bedruthan Steps

                      Duidelijke voorkeur voor zw/w.

                      Mvg

                      Patrick
                      http://www.patricklemaire.photography/

                      Comment

                      Working...
                      X