Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merkwaardig zwart gat op streetview.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Merkwaardig zwart gat op streetview.

    Hoi,

    Tijdens het rondstruinen op streetview kwam ik een merkwaardig "zwart gat" tegen ter hoogte van mijn woonplaats...

    Zijn er mensen die hier meer over weten te vertellen? Vroeger kon ik wel gewoon door mijn straat "streetviewen"





    Ik ben benieuwd!
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

    Hier in de buurt zijn er tegenwoordig ook een heleboel straten die je niet meer kan bekijken via Streetview, die straten waren vroeger wel zichtbaar.
    Waarom dat is, dat weet ik ook niet.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

      Ha, snap het, ' zwart gat ' wil zeggen dat je in dat gebied geen streetview hebt ...

      Tja, wellicht door het militair domein ? Doelwit voor IS ?
      Last edited by Empe; 29 augustus 2016, 17:10.

      Comment


      • #4
        Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

        Je moet het niet te ver gaan zoeken. In het Vrijbos van Houthulst bevindt er zich een militair domein van ongeveer 200 ha.
        In het huidige klimaat qua terreurdreiging heeft men er voor gekozen ook de omliggende wegen van het militair domein, met in uitbreiding alle wegen rond het ganse Vrijbos, in Streetview te beperken en/of te verwijderen. Zal dus wel op verzoek van onze regering of de bevoegde militaire instanties geweest zijn.
        En gelijk hebben ze .
        Last edited by Guest17; 29 augustus 2016, 17:31.

        Comment


        • #5
          Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Je moet het niet te ver gaan zoeken. In het Vrijbos van Houthulst bevindt er zich een militair domein van ongeveer 200 ha.
          In het huidige klimaat qua terreurdreiging heeft men er voor gekozen ook de omliggende wegen van het militair domein, met in uitbreiding alle wegen rond het ganse Vrijbos, in Streetview te beperken en/of te verwijderen. Zal dus wel op verzoek van onze regering of de bevoegde militaire instanties geweest zijn.
          En gelijk hebben ze .
          Aha! Dat zal het zijn!
          Raar dat je dan van bovenaf wel nog alles mooi scherp kan/mag bekijken.
          GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
          AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

          Comment


          • #6
            Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

            Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
            Aha! Dat zal het zijn!
            Raar dat je dan van bovenaf wel nog alles mooi scherp kan/mag bekijken.
            Inderdaad, maar je kan nu wel niet meer zo goed de toegangen en toegangswegen zien, zoals het met streetview wel mogelijk was.

            Comment


            • #7
              Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

              Volgens mij zitten daar zeldzame Pokemon...

              Je kan ook steeds een paar versies terug in de streetview, misschien dat je die beelden dan weer ziet.

              Comment


              • #8
                Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Inderdaad, maar je kan nu wel niet meer zo goed de toegangen en toegangswegen zien, zoals het met streetview wel mogelijk was.
                Ahhhh neen, je kan er zelf niet doorrijden en even verkennen.

                Is zoals mensen die hun huis laten verwijderen ... ze trekken dan net de aandacht en eenieder dat op srraat passeert kan het toch zien.

                Begrijpbaar voor het domein zelf, maar niet voor de omgeving.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                  België is heel "slordig" met het beveiligen van zijn gevoelige plaatsen.
                  In andere landen zie je meestal of een fake plattegrond, waarbij elementen verdwenen of opgekuist zijn of zoals deze militaire basis.
                  Last edited by Skitch; 30 augustus 2016, 11:54.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Ahhhh neen, je kan er zelf niet doorrijden en even verkennen.

                    Is zoals mensen die hun huis laten verwijderen ... ze trekken dan net de aandacht en eenieder dat op srraat passeert kan het toch zien.

                    Begrijpbaar voor het domein zelf, maar niet voor de omgeving.
                    Je kan er natuurlijk zelf heen rijden en gaan verkennen, maar dan ben je zelf of je voertuig al meermaals gefilmd...of dat de bedoeling is van potentiële toeristen, dat betwijfel ik toch.
                    Via streetview, weet er "niemand" waar je naar kijkt.
                    Maar natuurlijk is elke beveiliging te omzeilen.

                    Doet het leger bvb niks aan streetview, en er wordt ingebroken of er wordt een aanslag gepleegd, dan gaat men zeggen, natuurlijk was het makkelijk want ze konden alles zien en voorbereiden via de beelden van streetview .
                    Ik weet ook dat al die militairen die her en der worden ingezet helemaal geen nut hebben, maar doet men het niet, dan is het ook niet goed.
                    Men heeft er een veiliger gevoel bij, en dat telt voor de meeste mensen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      ....................................
                      Via streetview, weet er "niemand" waar je naar kijkt.
                      ...............................
                      'k Zou mijn hoofd er niet op verwedden.....
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                        Dovo is er gevestigd, en er ligt daar veel rommel opgeslagen.


                        Last edited by Guest42; 30 augustus 2016, 12:32.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Je kan er natuurlijk zelf heen rijden en gaan verkennen, maar dan ben je zelf of je voertuig al meermaals gefilmd...of dat de bedoeling is van potentiële toeristen, dat betwijfel ik toch.
                          Via streetview, weet er "niemand" waar je naar kijkt.
                          Mocht daar een aanslag gepleegd worden, dan weten ze veel sneller wie er allemaal via Street View naar info gezocht heeft dan wie er eventueel als verdachte eens gepasseerd is.
                          Zie de aanslag in Nice, daar zijn ze een jaar vooraf mee begonnen en hebben ze het parcours (volgens het nieuws) in de maanden ervoor verschillende keren uitgereden als oefening.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            'k Zou mijn hoofd er niet op verwedden.....
                            Ik ook niet, daarom wellicht dat ik het woordje niemand tussen aanhalingstekens heb geplaatst ?
                            Last edited by Guest17; 30 augustus 2016, 16:35.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Merkwaardig zwart gat op streetview.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Ik ook niet, daarom wellicht dat ik het woordje niemand tussen aanhalingstekens heb geplaatst ?
                              'k Dacht al dat die "niemand" veelbetekenend was.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment

                              Working...
                              X