Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motje (veronderstel ik)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Motje (veronderstel ik)

    Gisterenavond zaten er drie motjes die we nog nooit eerder op bezoek kregen op de tuinparasol. Het begon al donkerder te worden en het textiel van de parasol gooide mijn witbalans helemaal overhoop, dus qua kleur ben ik er gewoon van uitgegaan dat dit beestje een vrij wit lijf heeft. Kan iemand vertellen wat voor een insect dit is en of het inderdaad een wit lijf heeft?

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Motje (veronderstel ik)

    oei dit betekend het einde van je buxus als je niet gaat sproeien
    want dit is de buxusmot en die heeft iedereen liever niet in zijn tuin
    het zijn prachtige motjes uit het oosten maar ooooo zo schadelijk voor je buxus
    vorig jaar ook in onze tuin aangetroffen en je wil de buxus nu op sommige plaatsen niet echt zien hoor maar is terug aan herstelling toe
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Motje (veronderstel ik)

      Te laat. . In gans de straat zijn bij iedereen de buxussen al enkele weken geleden gesneuveld. Gelukkig heb ik liever beukhaag, dus bij ons zijn het slechts enkele sierstruikjes die er slecht uitzien. Mijn vrouw wou ze al weggooien maar als ik je goed begrijp overleeft zo'n struik dit wel?
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Motje (veronderstel ik)

        ja de spinsels eruit halen en sproeien tegen de buxusmot is de oplossing. iedere maand zodat de gehele generatie mot-pop-rups aan hun einde komen
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Motje (veronderstel ik)

          Wij hebben ze vorig jaar ook in onze tuin gehad.
          Buxus idd gesneuveld. Hebben alles moeten vervangen.
          Het motje heb je toch nog mooi in beeld gezet hoor.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment

          Working...
          X