Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trevose Head

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Trevose Head

    Net voor donker trok de zeemist gelukkig nog even weg, en kwam de vuurtoren helder en duidelijk in beeld.
    Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


    Trevose Head.


    Graag op zwart bekijken. Dank daarvoor.

    Last edited by Johan1956; 24 augustus 2016, 15:15. Reden: r vergeten in titel
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Tevose Head

    Die opname van je zoon heeft meer sfeer uiteraard vanwege de mist
    Maar ook deze mag er best wezen, knappe omgeving en mooi op de plaat gezet Johan met veel detail in de rotsen
    Toch leuk eigenlijk om te zien dat twee verschillende personen op dezelfde plaats compleet andere opnames maken, het leuke aan fotografie

    ps ben benieuwd of je deze ook hebt met lange sluitertijd, moet een hele knappe opname zijn zo met die schuimkoppen in de diepte

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Tevose Head

      Bedankt voor het mooie compliment, Siegfried.
      Vanaf deze plaats heb ik ook het moment met het gat in de mist, maar omdat Jos die nog maar kortgeleden had gepost, wacht ik daar nog even mee.
      De ochtend daarna zijn we terug gegaan en toen heb ik wat L.E-opnames gemaakt. Dus dat komt ook nog wel aan bod.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Tevose Head

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Die opname van je zoon heeft meer sfeer uiteraard vanwege de mist
        Maar ook deze mag er best wezen, knappe omgeving en mooi op de plaat gezet Johan met veel detail in de rotsen
        Toch leuk eigenlijk om te zien dat twee verschillende personen op dezelfde plaats compleet andere opnames maken, het leuke aan fotografie

        ps ben benieuwd of je deze ook hebt met lange sluitertijd, moet een hele knappe opname zijn zo met die schuimkoppen in de diepte

        grts
        Sieg
        Ik ben het wel met Sieg eens. Had ik de andere foto niet gezien dan was deze foto anders bekeken geworden.
        Maar sowieso een prachtige opname
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Tevose Head

          Prachtige indeling van het beeld.
          Knap werk Johan.

          Comment


          • #6
            Re: Tevose Head

            Wilde vandaag eigenlijk mijn LE versie van deze gaan posten, daar wacht ik nog maar even een weekje mee..
            Deze in ieder geval ook erg mooi...De kleuren en doortekening in de rotsen erg fraai, en compo kijkt ook erg lekker..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Tevose Head

              mooi gecomponeerde en uitgebalanceerd rustige foto van de omgeving.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Tevose Head

                Ik ben benieuwd over wat volgen gaat, want dit is alvast heel belovend. Dus als het alleen maar beter gaat worden zijn er nog toppertjes op komst
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Tevose Head

                  Prachtig compo, knap!

                  Groetjes Katrien
                  Groetjes Katrien
                  Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tevose Head

                    Staat goed in beeld, scherp en veel detail, mooi !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tevose Head

                      mooi beeld Johan
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tevose Head

                        Mooi, Johan! Net zoals bij Jos is de verlichting van de vuurtoren een meerwaarde voor de mistige foto!
                        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tevose Head

                          Bedankt voor al jullie mooie commentaren.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tevose Head

                            Mooi landschap knap in beeld gezet
                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment

                            Working...
                            X