Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waardeschatting Canonspullen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waardeschatting Canonspullen

    Hallo,

    Ik ben aan het overwegen al mijn Canon/fotografie Spullen te verkopen.
    Kan er iemand een schatting maken van wat het volgende nog waard is?

    - Canon EOS 550D + extra batterij
    - Canon 17-55 f2.8 IS USM
    - Walimex pro 8mm f3.5 manuele fisheye
    - Carry Speed Tuxedo camera strap
    - chinese Battery grip voor de 550D
    - Yongnuo speedlite yn568ex
    - Lowepro flipside 400AW

  • #2
    Re: waardeschatting Canonspullen

    Je kan best zelf eens rondkijken op ebay, kapaza, 2dehandsBE en dergelijke, dan ken je al snel de relatieve waarde van je spullen.
    Amateur fotograaf,
    lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

    Comment


    • #3
      Re: waardeschatting Canonspullen

      Wanneer aangekocht, 2de hands, 3de hands, nog onder garantie, facturen voor handen, doppen aanwezig, alg. toestand .... enz.
      Allemaal zaken die de waarde mee bepalen, voor mij toch.

      Comment


      • #4
        Re: waardeschatting Canonspullen

        Die 17-55 krijg je nog wel 450 euro voor.
        De rest heeft geen hoge waarde. Ik rond af 350 euro voor de rest.

        Comment


        • #5
          Re: waardeschatting Canonspullen

          zoals gevraagd wat meer info:

          - Canon EOS 550D + extra batterij (geen garantie meer, op dit forum gekocht, goede staat maar wel gebruikt, incl doos en handleidingen) geen idee van een vraagprijs
          - Canon 17-55 f2.8 IS USM (geen garantie meer,op dit forum gekocht, zeer goede staat, incl doos zonneklep en doppen, uv filter en handleidingen) stond al te koop voor 500 euro maar ik zal de prijs laten zakken naar 450
          - Walimex pro 8mm f3.5 manuele fisheye (geen garantie meer,op dit forum gekocht, zeer goede staat, incl doppen, zeer scherp exemplaar) ik had eigenlijk verwacht hier nog 200 euro voor te kunnen vragen
          - Carry Speed Tuxedo camera strap (zeer goede staat, eerste eigenaar) ik dacht aan 40 euro?
          - chinese Battery grip voor de 550D ( zeer goede staat, maar chinees, dus geen hoge verwachtingen)
          - Yongnuo speedlite yn568ex (zeer goede staat, eerste eigenaar, nieuwprijs was 180 euro, zeer complete flitser, maar geen idee van de waarde van chinese spullen)
          - Lowepro flipside 400AW (eerste eigenaar, geen garantie meer, zeer goede staat, nieuwprijs was 110 euro)

          Comment

          Working...
          X