Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facebook

    Iemand problemen met Facebook..?
    grt,bouk
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: Facebook

    Hier geen problemen meer, maar gisteren avond kon ik niet door scrollen op mijn eigen tijdlijn.
    Nu alles terug OK.

    Comment


    • #3
      Re: Facebook

      Geen problemen want geen account
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Facebook

        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Geen problemen want geen account
        Hier idem. Ooit heel korte tijd gehad in een heel ver verleden. Nogal rap stopgezet en het zal nooit meer terugkeren
        Wij praten liever eens tegen onze vrienden .
        Sociale media noemen ze dat... jawadde dadde.

        Comment


        • #5
          Re: Facebook

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Hier idem. Ooit heel korte tijd gehad in een heel ver verleden. Nogal rap stopgezet en het zal nooit meer terugkeren
          Wij praten liever eens tegen onze vrienden .
          Sociale media noemen ze dat... jawadde dadde.
          Niet akkoord met je visie op Facebook Ivan.
          Dat heb je volledig zelf in de hand, en veel beter dan hier op BD trouwens.
          Zo hebben wij met twee beheerders een kleine groep aan gemaakt (Techno Babbel) genaamd waar je bv. alle nieuwigheden op de markt kan volgen
          maar ook een vraag kan stellen over hoe je nu best tegels kan plaatsen bv. omdat de groep bescheiden blijft en met een select gezelschap werkt dat uitstekend.
          zeveraars komen er gewoon niet in zo simpel is het, en wie zich toch niet kan beheersen vliegt er gewoon uit, zo simpel is het.
          Dan is er ook nog een foto gedeelte met gelijk gestemden (waar er trouwens veel oud BD leden is zitten) dat ook zeer goed en gemoedelijk loopt.
          Ga je op reis, dan maak je gewoon via "berichten" een groepsgesprek aan met bv. je familie en kinderen of met vrienden, en je kan er alles delen wat je wil zonder dat anderen
          mee kijken, eigenlijk heb je gewoon alles in eigen handen.
          Probleem is dat velen dat allemaal niet weten te gebruiken of helemaal niet weten dat het kan of hoe het werkt.
          Ik vind FB persoonlijk een zeer sterk medium, want moest het zo sterk niet zijn, dan zouden grote zakenmensen of firma's er mooi van weg blijven,
          en dat is zeker niet zo.

          Comment


          • #6
            Re: Facebook

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            zeveraars komen er gewoon niet in zo simpel is het, en wie zich toch niet kan beheersen vliegt er gewoon uit, zo simpel is het.
            Wat zijn volgens u zeveraars?

            Wat voor de ene interessant lijkt, is voor een ander soms zever en/of omgekeerd.
            Om iets als zever te bestempelen gaan velen de selectie al leggen bij "x deelt mijn mening niet".
            Uiteindelijk doet men zoals vaak op fora ... selecties maken volgens wat u aanstaat of niet.

            Sociaal noemen ze dit ...

            Wat Facebook betreft ... hier geen problemen ondervonden.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Facebook

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Wat zijn volgens u zeveraars?

              Wat voor de ene interessant lijkt, is voor een ander soms zever en/of omgekeerd.
              Om iets als zever te bestempelen gaan velen de selectie al leggen bij "x deelt mijn mening niet".
              Uiteindelijk doet men zoals vaak op fora ... selecties maken volgens wat u aanstaat of niet.
              U weet heel goed wat ik bedoel VerSeg.

              Comment


              • #8
                Re: Facebook

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                U weet heel goed wat ik bedoel VerSeg.
                Allé gij ... 😆
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Facebook

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Niet akkoord met je visie op Facebook Ivan.
                  Dat heb je volledig zelf in de hand, en veel beter dan hier op BD trouwens.
                  Zo hebben wij met twee beheerders een kleine groep aan gemaakt (Techno Babbel) genaamd waar je bv. alle nieuwigheden op de markt kan volgen
                  maar ook een vraag kan stellen over hoe je nu best tegels kan plaatsen bv. omdat de groep bescheiden blijft en met een select gezelschap werkt dat uitstekend.
                  zeveraars komen er gewoon niet in zo simpel is het, en wie zich toch niet kan beheersen vliegt er gewoon uit, zo simpel is het.
                  Dan is er ook nog een foto gedeelte met gelijk gestemden (waar er trouwens veel oud BD leden is zitten) dat ook zeer goed en gemoedelijk loopt.
                  Ga je op reis, dan maak je gewoon via "berichten" een groepsgesprek aan met bv. je familie en kinderen of met vrienden, en je kan er alles delen wat je wil zonder dat anderen
                  mee kijken, eigenlijk heb je gewoon alles in eigen handen.
                  Probleem is dat velen dat allemaal niet weten te gebruiken of helemaal niet weten dat het kan of hoe het werkt.
                  Ik vind FB persoonlijk een zeer sterk medium, want moest het zo sterk niet zijn, dan zouden grote zakenmensen of firma's er mooi van weg blijven,
                  en dat is zeker niet zo.
                  Ik begrijp je hoor, maar toch heb ik daar een dubbel gevoel bij. Het is leuk om met andere mensen over een bepaald onderwerp te kunnen in discussie gaan, maar dan tegelijkertijd ook weer een deel mensen uitsluiten, dat vind ik dan weer niet zo OK.

                  Het is bvb niet omdat ik slechts één keer per jaar behoefte heb om me te mengen in bvb een discussie over auto's, dat men me moet gaan uitsluiten in het autodebat omdat ik er niet elke dag/week/maand aan deelneem, en/of wanneer ik het een keer niet eens ben met alle anderen meningen.
                  Zo zorg je er voor dat alle leden van een bepaalde groep praktisch altijd hetzelfde standpunt innemen, en dan is er geen discussie meer hé.

                  Dat is zo'n beetje vergelijkbaar met iemand die hier (goedbedoeld) een ellenlange proza (waaruit blijkt dat hij/zij zeer taalvaardig is) over een bepaalde foto neerpent... en er dan geen reacties meer volgen, omdat de volgende kijkers denken, oei oei, ik kan dat niet zo verwoorden, dan zwijg ik maar.

                  En dat zakenmensen/firma's e.a. er ook aanwezig zijn... ze moeten wel, want de jeugd zit er haast continu op, en de jeugd is de toekomst (allee, dat beweert men toch).

                  En over dat fotogedeelte heb ik ook mijn twijfels, ik ken het niet, en hoef het ook niet te kennen, maar ik durf bijna wedden dat 99,99 % van de geplaatste foto's de hemel ingeprezen worden .

                  Dat zie je hier trouwens ook. Persoon X plaatst een foto (en ik ben het er veelal mee eens dat het een supermooie foto is) en wordt overladen met complimenten.
                  Wat persoon X daar dan aan ? Niks, want hij/zij weet van zichzelf al heel lang dat hij /zij super foto's maakt.
                  Laat de commentaargevers wat meer zij die eens in één of ander onderdeel een foto plaatsen met raad en daad bijstaan.
                  Geen of te weinig tijd .... laat me niet lachen, ze hebben wel tijd om lovend te schrijven over bepaalde foto's, dus geen tijd is larie.

                  Maar we zitten weeral ver van Facebook hé .

                  Maar het blijft mijn stokpaardje, omdat de hier doorgevoerde wijzigingen hun doel compleet zijn voorbijgeschoten en men er (laat mij zelfs het woordje 'nog' aan toevoegen) niets aan doet.
                  Last edited by Guest17; 23 augustus 2016, 13:54.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Facebook

                    Alles werkt gelukkig weer.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Facebook

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Hier geen problemen meer, maar gisteren avond kon ik niet door scrollen op mijn eigen tijdlijn.
                      Nu alles terug OK.
                      Was hier ook zo, maar nu weer alles OK.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Facebook

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        En over dat fotogedeelte heb ik ook mijn twijfels, ik ken het niet, en hoef het ook niet te kennen, maar ik durf bijna wedden dat 99,99 % van de geplaatste foto's de hemel ingeprezen worden .
                        Daar hoef je helemaal niet over te twijfelen Ivan, want het gaat er helemaal niet over foto's plaatsen, trouwens FB foefelt te veel aan de kwaliteit daar van,
                        waar het wel over gaat is over gebruikerservaringen van bepaalde toestellen en tips en trucs met deze toestellen.
                        Een aantal bekenden die hier gewoon het gezaag en welles nietes beu waren zijn daar nu bijna dagelijks actief, waaronder zelfs de stichter van BD en een bekend West-Vlaams fotograaf
                        waar we veel goede tips van krijgen. Gewoon super zonder meer.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Facebook

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Daar hoef je helemaal niet over te twijfelen Ivan, want het gaat er helemaal niet over foto's plaatsen, trouwens FB foefelt te veel aan de kwaliteit daar van,
                          waar het wel over gaat is over gebruikerservaringen van bepaalde toestellen en tips en trucs met deze toestellen.
                          Een aantal bekenden die hier gewoon het gezaag en welles nietes beu waren zijn daar nu bijna dagelijks actief, waaronder zelfs de stichter van BD en een bekend West-Vlaams fotograaf
                          waar we veel goede tips van krijgen. Gewoon super zonder meer.
                          Allez, ik geloof je, nog veel plezier op FB .
                          Maar hoe super ook, mij ga je er alvast nooit tegenkomen, daarover gaat niemand mij van gedacht doen veranderen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Facebook

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Daar hoef je helemaal niet over te twijfelen Ivan, want het gaat er helemaal niet over foto's plaatsen, trouwens FB foefelt te veel aan de kwaliteit daar van,
                            waar het wel over gaat is over gebruikerservaringen van bepaalde toestellen en tips en trucs met deze toestellen.
                            Een aantal bekenden die hier gewoon het gezaag en welles nietes beu waren zijn daar nu bijna dagelijks actief, waaronder zelfs de stichter van BD en een bekend West-Vlaams fotograaf
                            waar we veel goede tips van krijgen. Gewoon super zonder meer.
                            Goed verhaal en ik zit er ook iedere dag.
                            Ben zelfs van meerdere Fotosites beheerder moderator en doe het graag.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Facebook

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Allez, ik geloof je, nog veel plezier op FB .
                              Maar hoe super ook, mij ga je er alvast nooit tegenkomen, daarover gaat niemand mij van gedacht doen veranderen.
                              We leven in een vrij land hé Ivan, elk zijn meug.

                              Comment

                              Working...
                              X