Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bad-in-bad systeem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bad-in-bad systeem

    Iemand ervaring met het laten installeren van een nieuw (acryl) bad in een oud (email) bad ?
    Doen/niet doen ?
    Bij voorbaat dank.
    cewe.

  • #2
    Re: Bad-in-bad systeem

    Oorspronkelijk geplaatst door cewe Bekijk bericht
    Iemand ervaring met het laten installeren van een nieuw (acryl) bad in een oud (email) bad ?
    Doen/niet doen ?
    Bij voorbaat dank.
    cewe.
    Ik ken mensen die dat hebben laten doen en zeer tevreden zijn.
    Reden was, het was een gietijzeren bad dat ingebouwd zat, kon er niet uit zonder de halve badkamer uit te breken en
    er was schade aan het gietijzeren bad, beste en goedkoopste oplossing was ter plaatse met acryl laten bekleden.
    Heb je echter de mogelijkheid tot vervangen, dan is vervangen gemakkelijker en goedkoper.

    Comment


    • #3
      Re: Bad-in-bad systeem

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ik ken mensen die dat hebben laten doen en zeer tevreden zijn.
      Reden was, het was een gietijzeren bad dat ingebouwd zat, kon er niet uit zonder de halve badkamer uit te breken en
      er was schade aan het gietijzeren bad, beste en goedkoopste oplossing was ter plaatse met acryl laten bekleden.
      Heb je echter de mogelijkheid tot vervangen, dan is vervangen gemakkelijker en goedkoper.
      Hebben wij ook gedaan. Na 30 jaar heel de badkamer er uit en alles nieuw, tot vloeren en wandbetegeling toe.
      Want na je bad zal het een lavabo zijn, dan de WCpot, dan de lavabo.....
      Tenzij je natuurlijk een nieuwe badkamer hebt en je door omstandigheden (ongeval) schade hebt aan het bad... dat is wat anders.

      Comment


      • #4
        Re: Bad-in-bad systeem

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Hebben wij ook gedaan. Na 30 jaar heel de badkamer er uit en alles nieuw, tot vloeren en wandbetegeling toe.
        Want na je bad zal het een lavabo zijn, dan de WCpot, dan de lavabo.....
        Tenzij je natuurlijk een nieuwe badkamer hebt en je door omstandigheden (ongeval) schade hebt aan het bad... dat is wat anders.
        Dat was bij die mensen dan ook het geval hé Ivan, er was iets in het bad gevallen of zo en er was zelfs een klein gat in het gietijzeren bad
        als ik mij goed herinner, probleem was dat dat bad in een nis zat die zo nauw was dat de wandbetegeling tot op het bad stond, kon er dus niet uit
        zonder alles terug af te breken.......

        Comment


        • #5
          Re: Bad-in-bad systeem

          Bad is ingebouwd, klant is tevreden, leverancier heeft zijn geld gekregen, iedereen gelukkig.
          demeyereg en Djivan, bedankt voor uw hulp.
          Draadje mag afgesloten worden.
          cewe.

          Comment

          Working...
          X