Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pana fz20

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pana fz20

    ik heb op geheugenkaart.be gekeken en daar heb ik de tot nog toe goedkoopste prijs gevonden voor de fz20...
    kheb enkele vragen:
    -iemand ervaring met het kopen van cams bij geheugenkaart?tevreden?
    -iemand een goedkopere prijs gezien?
    -als ik geheugen koop: welk?(merk, type...) en koop ik dat dan ook best hier?
    -welke filters passen eventueel op de fz20?
    -in welke tas past het bovenstaande?
    -het toestel komt in september pas op de markt? is het slim om voor te bestellen? stijgt de prijs in het begin niet?

    groeten,

    freg
    Last edited by Freggel; 2 september 2004, 09:37.
    The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
    Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

    Stijn Haegemans - Foto's

  • #2
    Re: pana fz20

    Ik heb daar ook een prijs gekregen van 598 Euro, maar ze zijn reeds uitverkocht zeggen ze tot half oktober, elders kost die boven de 700 Euro, ik heb een mail gekregen van hen dat ze ook een Photokina kit hebben, met een tweede accu, 1 GB sd kaart en een tas vooe het toestel aan de prijs van 895 Euro, als u er elders één weet te vinden mag je het mij laten weten, ik zou hem graag hebben uiterlijk tegen 22 september, daar ik dan op reis trek.

    Comment


    • #3
      Re: pana fz20

      tja, kweet nie of je tegen 22 sept al één kunt te pakken krijgen...kzal in ieder geval nog wat rondkijken!

      nog iemand tips of antwoorden op de vragen?

      greetings
      The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
      Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

      Stijn Haegemans - Foto's

      Comment


      • #4
        Re: pana fz20

        niemand???

        of is er iemand die een gelijkaardig toestel van een ander merk boven de pana verkiest? zoja, welk en waarom?

        mvg,

        stijn
        The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
        Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

        Stijn Haegemans - Foto's

        Comment


        • #5
          Re: pana fz20

          Ik heb er een powergrip besteld voor m'n 300D, kost in de gewone winkel rond de €270, bij hun €128 , mailtje gestuurd, mailtje terug dat ie al klaar lag, ben hem eergisteren ter plaatse gaan halen...alles was ok !
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: pana fz20

            Ben zeer achterdochtig,
            De Fz10 heeft ernstige ruis.
            De Fz20 zou niet beter zijn.
            Sommigen zeggen zelfs slechter.
            Rustig afwachten en aanzien.
            De canon S1 lijkt me een alternatief.
            Photokine brengt misschien wat nieuws van de reuzen.

            Ik zou niet bestellen.
            Vrees voor teleurstellingen.

            Comment


            • #7
              Re: pana fz20

              Wel Warre, ik denk ook dat we beter eerst ff afwachten. Die Fz-20 is op papier een dijk van een camera; als daar inderdaad dan nog mooie beeldjes uitkomen is dat helemaal te gek. Je gaat nooit een prosumer vinden die op ISO 800 nog quasi ruisvrije beelden geeft; maar een mooie foto op ISO 100 zou toch minsten moeten kunnen.
              De Canon S1 vind ik persoonlijk geen mooie camera, maar de specs zien er wel veelbelovend uit.
              De Pro 1 is ook een alternatief, maar zeer traag heb ik gehoord, en geen IS.
              En met zulk een zoom, is dat wel handig hoor. Ik heb in lang vervlogen tijden nog met een UZI gewerkt; één van de eerste prosumers mét IS.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: pana fz20

                op dc resource staat over de voorganger (fz10) toch goeie commentaar en de ruis blijkt nog mee te vallen...

                ??

                groeten
                The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
                Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

                Stijn Haegemans - Foto's

                Comment


                • #9
                  Re: pana fz20

                  de ruis van deze kun je nooit met een dsrl vergelijken,
                  ruis begint al bij iso 100 en op 200 hopeloos
                  het is wat ge er van verwacht.
                  Groetjes Cy.
                  lidnummer:BD0234BE
                  een Canon 20d met sigma 18-125 + een canon 100-400 IS en een canon A 75

                  Comment


                  • #10
                    Re: pana fz20

                    Inderdaad.
                    Van de beeldjes die je op forums te zien krijgt, en van de fabrikant zelf, weet je nooit waar je aan toe bent.
                    Heb een foto toegestuurd gekregen van een persoon die de zaken stelde op een eerlijke manier.
                    (FZ10 - iso 200 - binnenshuis)
                    Het leek meer op een oude krantenfoto.
                    Met de Fz20 hebben ze op dezelfde ccd-oppervlakte nog een megapixel toegevoegd en zogezegd de softwareverwerking verbeterd.
                    We zullen zien.
                    Eigenlijk hoop ik nog op de Fz15 die nog niet op de markt is.
                    Daar houden ze het op 4 Mpixel, wat voor mij genoeg is.
                    Als dit toestel redelijke resultaten geeft op 200 iso zou ik kandidaat zijn, vermits hij moet dienen voor openlucht-dag fotografie.

                    Maar eerst zien, zei de blinde.

                    Comment


                    • #11
                      Re: pana fz20

                      Ik ben zeer tevreden over www.geheugenkaart .be ik zou nergens anders nog willen kopen
                      Oorspronkelijk geplaatst door Freggel
                      ik heb op geheugenkaart.be gekeken en daar heb ik de tot nog toe goedkoopste prijs gevonden voor de fz20...
                      kheb enkele vragen:
                      -iemand ervaring met het kopen van cams bij geheugenkaart?tevreden?
                      -iemand een goedkopere prijs gezien?
                      -als ik geheugen koop: welk?(merk, type...) en koop ik dat dan ook best hier?
                      -welke filters passen eventueel op de fz20?
                      -in welke tas past het bovenstaande?
                      -het toestel komt in september pas op de markt? is het slim om voor te bestellen? stijgt de prijs in het begin niet?

                      groeten,

                      freg
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment

                      Working...
                      X