Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

professioneel fotoalbum laten maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • professioneel fotoalbum laten maken

    Hallo,

    ik heb van een bevriend koppel de vraag gekregen of ik een fotolab ken dat kwalitietsvolle trouwalbums drukt.

    De meeste fotolabs maken wel fotoalbums maar dat is steeds met een "klassieke" hard of softcover.
    Zij zouden dus graag een cover hebben met een andere uitstraling, nl leder of iets in stof.

    De fotograaf (een andere vriend) die de foto's heeft genomen is omwille van zijn werk een tijdje niet bereikbaar en kan dit spijtig genoeg niet verder afwerken.

    indien jullie enkele goede adressen hebben van Prof labs hoor ik het graag.

    mvg

    Wim

  • #2
    Re: professioneel fotoalbum laten maken

    Niet goedkoop maar wel keuze tussen verschillende types albums. In Waregem (http://www.demuynck-printing.be/), je kan in de toonzaal ook de verschillende types op voorhand gaan inkijken. Je krijgt er een zeer goede uitleg.

    Comment


    • #3
      Re: professioneel fotoalbum laten maken

      Indien de cover geen prio heeft op de afdrukkwaliteit van je foto's... kan ik je zeer zeker profotonet aanbevelen.
      nikon

      Comment


      • #4
        Re: professioneel fotoalbum laten maken

        Als budget geen rol speelt: asukabook.
        Die bekijken uw layout en geven tips voor betere presentatie.
        Er is er nog een duurdere met massief lederen covers, maar ik ben de naam vergeten.

        DPaul
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: professioneel fotoalbum laten maken

          Wij zijn in juni getrouwd en zijn van plan onze trouwfoto's te laten drukken en laten inbinden als boek.
          Wel nog in afwachting van prijzen... Veel boekbinderijen die dit doen zijn er nu ook niet meer blijkbaar.

          Comment


          • #6
            Re: professioneel fotoalbum laten maken

            Vakcolor. Kan je wel enkel bestellen als je professioneel bezig bent als fotograaf. Heel goeie service en mooie boeken. Als je het boek daar besteld krijg je eerst thuis nog eens contactafdrukken van je boek waarop je kan zien of er nog iets moet veranderen. Toen ik begon als fotograaf en daar mijn eerste trouwalbum bestelde ( al heel wat jaren geleden) kreeg ik zelfs telefoon van hun of ik op bepaalde pagina's wat foto's wilde aanpassen omdat die te donker waren.

            Comment

            Working...
            X