Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cortenstaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Cortenstaal

    Eens de voorgevel van een wat apart gebouw in Cortenstaal


  • #2
    Re: Cortenstaal

    Een dikke merci voor zij die toch de moeite namen eens te kijken.
    135 kijkers op 8 dagen is ook al niet slecht toch .

    Comment


    • #3
      Re: Cortenstaal

      Heel curieus en verrassend dergelijk bouwsel te zien. Door de ingang zo oplopend naar rechts in beeld te zetten is dit best een goede compo, alsook kleuren geven een mooi contrast. Beter laat dan nooit Djivan maar alles tegelijk bezoeken en te bekijken wordt dan een fulltime bezigheid wat niet haalbaar is
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Cortenstaal

        djivan zo reageren op 'geen reacties' komt niet goed over.
        ik ken het gebouw en zou het anders in beeld hebben gebracht
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: Cortenstaal

          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
          djivan zo reageren op 'geen reacties' komt niet goed over.
          ik ken het gebouw en zou het anders in beeld hebben gebracht

          Wat doen we dan best bij 'geen reacties', zwijgen als vermoord ?
          Als er helemaal geen reacties komen, is hij dan zó slecht dat hij geen reactie verdient, of juist zň goed dat men er geen opmerking(en) over heeft ?

          Toch bedankt voor de tip dat jij het anders zou in beeld gebracht hebben... alleen weet ik dan nog niet hoe ?
          Maar dat is geen probleem, ik ben er elk jaar wel eens, dus kan ik het altijd nog eens opnieuw doen.

          Comment


          • #6
            Re: Cortenstaal

            Als je het wat meer abstract wil bedoelen, dan poets je best dat wolkje op en wacht je tot die persoon weg is, dan heb je een mooie vlakverdeling in 3 kleuren Ook had de bovenste diagonaal misschien in de hoek mogen beginnen, voor een strakkere look... geen idee...


            Anderzijds snap ik wel dat er weinig comments komen. Het is 'een' foto, waar technisch niks mis mee is, maar het onderwerp spreekt niet echt.
            Bewerking is vrij hard maar dat is persoonlijk.

            Dat van dat onderwerp zie je hier wel bij de helft van degeposte foto's terugkomen hoor. De meeste zijn gewoon random snapshots van 'iets', bij deze heb je toch geprobeerd om er iets creatief van te maken, dat zie je. Dat vind ik zelf het lastigste aan fotografie, iets banaals op zo'n manier in beeld brengen dat het interessant wordt om naar te kijken, en niet enkel als een herinnering voor jezelf, maar ook voor anderen.

            Comment

            Working...
            X