Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midden in de stroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Midden in de stroom

    Omdat Jos al de Devil's Kitchen waterval heeft geplaatst, laat ik die voorlopig even liggen.
    Gelukkig waren ervoor, en erna ook nog leuke stroomversnellinkjes om te zien,en te fotograferen.

    In het midden van de stroom.


    En een Lekkere GROTE als bonus
    Alvast bedankt voor het kijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Midden in de stroom

    Het boompje is echt een pracht van een blikvanger..Mooi zo met het stromende water, en mooie kleurtjes..
    Voor het mooie had het boompje vrij moeten staan tegen de lucht, maar weet zelf dat dit hier onmogelijk was..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Midden in de stroom

      plaatje waar je nat van wordt. puur natuur, al volg ik jos in zijn boomopmerking.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Midden in de stroom

        Mooie opname Johan met een goede dynamiek in het water
        Inderdaad wel spijtig dat het niet mogelijk was om dat boompje vrij te krijgen, had nog sterker geweest

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Midden in de stroom

          Die lekkere grote is erg mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Midden in de stroom

            Bedankt voor de mooie complimenten.
            Niet zo veel reacties,dus ik denk dat, of mensen niet van natte voeten houden, of zelf in het water lekker aan het verkoelen zijn.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Midden in de stroom

              Dank zij de grote krijgt het boompje voor mij meer waarde in je opname, wel wat spijtig dat hij daar op een zodanige plek staat dat die kruin door de horizon aangesneden is.
              Ik wou daar nu toch op dat plekje staan
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Midden in de stroom

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Dank zij de grote krijgt het boompje voor mij meer waarde in je opname, wel wat spijtig dat hij daar op een zodanige plek staat dat die kruin door de horizon aangesneden is.
                Ik wou daar nu toch op dat plekje staan
                Volledig mee eens, maar onthou vooral de positieve reacties, daar sluit ik me volledig bij aan.

                Comment

                Working...
                X