Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walk on water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Walk on water

    Een ode aan grote meesters als het eens wat anders mag zijn.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Walk on water

    Een kunstige en toepasselijke bewerking dit filter!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: Walk on water

      Had graag begin en einde van de brug gezien, dus lijkt me het vierkant een verkeerde keuze. Lijkt me een fotogenieke plek en de reflecties lijken me goed gelukt, dus ik vraag me af waarom je dit beeld door de 'pixelator' hebt gehaald. Lijkt me ook wat donker
      is wat klein om goed te kunnen zien wat het filter precies met de foto doet....maar denk dat het wat schilderij achtig wordt. Lijkt me een onderwerp dat Turner zou schilderen.
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Walk on water

        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
        Had graag begin en einde van de brug gezien, dus lijkt me het vierkant een verkeerde keuze. Lijkt me een fotogenieke plek en de reflecties lijken me goed gelukt, dus ik vraag me af waarom je dit beeld door de 'pixelator' hebt gehaald. Lijkt me ook wat donker
        is wat klein om goed te kunnen zien wat het filter precies met de foto doet....maar denk dat het wat schilderij achtig wordt. Lijkt me een onderwerp dat Turner zou schilderen.
        Een keuze is persoonlijk en moeilijk over te twisten. De bewerking is een verwijzing naar een kunsttak waarin bijvoorbeeld 'Turner' aanbod komt en deze omgeving leende zich in de foto daar voor - dat is de reden van de omzetting en in de categorie "stilleven/abstract". De foto mocht wat lichter achteraf gezien want heb dit ondertussen al uitgeprobeerd. Heb ook een ruimer realistisch beeld van deze omgeving die later zijn plaatsing zal krijgen, waarschijnlijk in 'beginnershoek'.
        Jacques en Ineedair, beiden bedankt om te reageren.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X