Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Martini baby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Martini baby

    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

  • #2
    Re: Martini baby

    leuke plaat
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Martini baby

      Ik snap niet wat hier leuk of mooi aan is.

      Comment


      • #4
        Re: Martini baby

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        Ik snap niet wat hier leuk of mooi aan is.
        dan zou ik NIET reageren ipv zo bot.
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Martini baby

          Ik vind hem perfect passen in een los -reclame- shot.

          Maar dan zou ik het logo wel volledig zichtbaar hebben gemaakt
          Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

          Comment


          • #6
            Re: Martini baby

            Het grote lichte gedeelte onderaan afsnijden en hij wordt al stukken beter

            Comment


            • #7
              Re: Martini baby

              Logo volledig zichtbaar en je maakt kan om een mooie reclamefoto afgeleverd te hebben.
              Een beetje retrogevoel krijg ik bij deze.
              Maar of het nu een goede "modelfoto" is?

              Comment


              • #8
                Re: Martini baby

                Eens eerlijk ? Waarschijnlijk ga je niet blij zijn met mijn reactie ? ( maar je bent toch een pro fotograaf ?)

                Ik begin onderaan en ga dan verder naar boven in de foto:

                Een heel overbelichte zone zand die niets bijbrengt aan je foto.
                Daarna een hele grijze zone zand, lijkt meer op Rijnzand dan op Zeezand...
                Dan haar voetjes, geel en vol magenta/blauwe plekken, ik ben niet zeker dat dit je model zal aanstaan ?
                Dan kom ik bij haar billen,... wat is dat witte stuk op haar linker been ?
                En om te eindigen kom ik bij haar haar, slordiger kan moeilijker, en (door je bewerking ?) lijkt het meer op stro dan op haar.

                En om toch positief te eindigen: je idée van pose vind ik origineel en goed,
                je model en haar outfit vind ik ook absoluut niet slecht,
                en dat we je Martini plaatje niet volledig zien, is niet echt een probleem hoor,
                dit logo is wereldwijd zo bekend, dat zelfs indien je er slechts een klein deel van ziet, je het toch nog voldoende herkent !

                Have a nice day !

                D.

                Comment


                • #9
                  Re: Martini baby

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Eens eerlijk ? Waarschijnlijk ga je niet blij zijn met mijn reactie ? ( maar je bent toch een pro fotograaf ?)

                  Ik begin onderaan en ga dan verder naar boven in de foto:

                  Een heel overbelichte zone zand die niets bijbrengt aan je foto.
                  Daarna een hele grijze zone zand, lijkt meer op Rijnzand dan op Zeezand...
                  Dan haar voetjes, geel en vol magenta/blauwe plekken, ik ben niet zeker dat dit je model zal aanstaan ?
                  Dan kom ik bij haar billen,... wat is dat witte stuk op haar linker been ?
                  En om te eindigen kom ik bij haar haar, slordiger kan moeilijker, en (door je bewerking ?) lijkt het meer op stro dan op haar.

                  En om toch positief te eindigen: je idée van pose vind ik origineel en goed,
                  je model en haar outfit vind ik ook absoluut niet slecht,
                  en dat we je Martini plaatje niet volledig zien, is niet echt een probleem hoor,
                  dit logo is wereldwijd zo bekend, dat zelfs indien je er slechts een klein deel van ziet, je het toch nog voldoende herkent !

                  Have a nice day !

                  D.
                  opbouwende kritiek is altijd welkom Daniel
                  "http://Kevin-V.com
                  [SIZ

                  Comment

                  Working...
                  X