Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A390 + Sigma 17-70mm +Tamron 70-300mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Sony A390 + Sigma 17-70mm +Tamron 70-300mm

    Omdat deze hier toch maar liggen stof te vergaren en ik ze niet meer gebruik sinds ik overstap gedaan heb naar Canon, mag volgend pakket van eigenaar wisselen. Pakket is volgens mij ideaal voor iemand die wil beginnen met fotografie. In eerste instantie enkel als pakket te koop, bij een goed bod is afzonderlijke verkoop echter ook mogelijk.

    - Sony alpha 390 toestel - zeer degelijk instapmodel van Sony, in gebruikte maar zeer goede staat. Toestel is een viertal jaar oud maar is goed onderhouden. Nieuwprijs was indertijd 300€. Draagriem, lader, kabels, doos, factuur en extra batterij krijg je er ook bij.
    Meer info via pb.

    - Sigma DC HSM17-70mm F2.8-4.0 : gekocht als upgrade van de kitlens. Lichtsterke en zeer goede portret en allround lens. In uitstekende staat, heeft sinds dag 1 een UV-filter erop zitten en is krasvrij. Doos, factuur en zonnekap aanwezig. Nieuwprijs : 419 €

    - Tamron 70-300 VC USD F4-5.6 : zeer degelijke en betaalbare telelens, is tevens zeer scherp exemplaar. UV-filter erop sinds dag 1, uitstekende staat en doos, factuur en zonnekap aanwezig.
    Nieuwprijs : 350 €

    Als je het volledige pakket koopt krijg je er nog een Tanquaray/Tamron 70-300 MF lens bij, geen topper maar leuke en lichte telelens.

    Foto's en biedingen via pb. Afhalen en testen is steeds mogelijk regio Brugge.
    Op onnozele biedingen wordt niet gereageerd.
    Canon 6D en 5DM3, Canon 17-40 F4, 24-70 F2.8 en 70-200 F4 L IS
    - (Flickr) en oprichter van www.brothersinraw.com -
Working...
X