Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overzicht over de Brunssummerheide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Overzicht over de Brunssummerheide

    Gisterenochtend bij zonsopkomst.
    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: Overzicht over de Brunssummerheide

    mooie foto, vooral met die mist in t dal. heb je goed gezien
    mvg Danny

    Comment


    • #3
      Re: Overzicht over de Brunssummerheide

      Prachtig moment vol sfeer door het neveltje, maar ook goede diepte door de voorgrond mee te pakken.
      Ik denk iets in de WB aanpassen, waardoor de nevel en de paadjes er natuurlijker uitzien. (lijkt nu iets te magenta)
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Overzicht over de Brunssummerheide

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Prachtig moment vol sfeer door het neveltje, maar ook goede diepte door de voorgrond mee te pakken.
        Ik denk iets in de WB aanpassen, waardoor de nevel en de paadjes er natuurlijker uitzien. (lijkt nu iets te magenta)
        Bedankt voor de reacties. Ik zag het ook ja :-) Maar het lijkt reflectie te zijn van de heide zelf die de kleur zo maakt... Ik denk door de grote hoeveelheid dauw die er was. Enige is die kleur filteren en dat gaat ten koste van de heide...
        https://www.naturephotoportal.com/

        Comment


        • #5
          Re: Overzicht over de Brunssummerheide

          Super moment te pakken zo met die mist over de heide.....Oogt idd wat te veel magenta, maar vind het niet storend...Indien mogelijk had ik wel iets ander standpunt ingenomen, het grotere struikje belemmerd nu voor mij klein beetje het zicht...

          Heb het al bij anderen eerder geschreven hier in Natuur en Landschappen, het word erg gewaardeerd als men ook op andere foto's van anderen reageert.
          Als men alleen maar foto's wil posten is 500px een betere plaats..
          Ik verwacht van betere fotografen, waar je zeker ook toe behoort zeker commentaar op anderen..Daar is dit forum voor!!
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Overzicht over de Brunssummerheide

            Prachtige plaat
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Overzicht over de Brunssummerheide

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Super moment te pakken zo met die mist over de heide.....Oogt idd wat te veel magenta, maar vind het niet storend...Indien mogelijk had ik wel iets ander standpunt ingenomen, het grotere struikje belemmerd nu voor mij klein beetje het zicht...

              Heb het al bij anderen eerder geschreven hier in Natuur en Landschappen, het word erg gewaardeerd als men ook op andere foto's van anderen reageert.
              Als men alleen maar foto's wil posten is 500px een betere plaats..
              Ik verwacht van betere fotografen, waar je zeker ook toe behoort zeker commentaar op anderen..Daar is dit forum voor!!

              Is zeker ook mijn bedoeling. Maar ik ben erg druk bezig altijd...
              https://www.naturephotoportal.com/

              Comment


              • #8
                Re: Overzicht over de Brunssummerheide

                schitterend moment.

                die magenta mist lijkt me idd. een beetje toxisch, maar heeft idd dezelfde kleur als de purperen heide.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Overzicht over de Brunssummerheide

                  Ik vind dat de struik wat te prominent in beeld staat, maar voor de rest een prima foto.
                  http://www.patricklemaire.photography/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Overzicht over de Brunssummerheide

                    Mooie opname hoor met een prachtige sfeer

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X