Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wildparken in Nigeria

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wildparken in Nigeria

    Het is een poging waarvan ik durf te vermoeden dat ik hier weinig tot geen reactie ga op krijgen maar goed, wie niet waagt ...

    Ik ga de komende maanden een paar keer naar Nigeria moeten gaan voor het werk, absoluut niet mijn favoriete bestemming maar goed, werk is werk.
    Soit, apart van de corruptie en zo die diepgeworteld zit in het land wil ik van de gelegenheid gebruik maken om 1 of meerdere van hun natuurparken te bezoeken.
    Voor elk ander land in Afrika zou ik hier de vraag niet stellen omdat er genoeg info over te vinden is maar dit is Nigeria, echt geen vakantiebestemming maar afgaande op de paar websites die ik kan vinden toch een land met mogelijkheden.

    Concreet, is hier iemand die mij kan verder helpen welk natuurpark de moeite is, welke accomodatie er te vinden is en of er commerciële safarigidsen zijn. Het maakt voorlopig niet echt uit in welke regio in Nigeria muv Boko Haram gebied


    Bedankt alvast voor jullie meedenken.

  • #2
    Re: Wildparken in Nigeria

    Ik kan alleen maar de tip geven ook eens op lonelyplanet.com te snuffelen.
    Gashaka-Gumti National Park is één van de parken die daar wordt aanbevolen.
    Drill Ranch zou ook de moeite moeten zijn (ligt bij het Cross River National Park).

    Comment


    • #3
      Re: Wildparken in Nigeria

      Bedankt voor deze tip, doe ik zeker

      Comment

      Working...
      X