Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in a lost world

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] in a lost world


  • #2
    Re: in a lost world

    Als het de bedoeling was om de duif goed in beeld te krijgen had ik geprobeerd om je standpunt zo te veranderen dat de achtergrond achter de duif vrij was gekomen..Nu valt ze een beetje weg tegen de tak...
    Beetje abstract beeld op deze manier, dat is wel knap!!
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: in a lost world

      Ik volg Jos, ik zag de duif maar in 2e instantie. Het eerste wat je ziet zijn takken zonder meer. Volgende keer beter Blijven proberen
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: in a lost world

        Ik vind dit een schitterend beeld. Akkoord, iets minder toegankelijk maar daarom niet minder goed. Je moet de duif (symbool van onschuld) gaan zoeken in dode boomstammen... in a lost world... (en waarom is die world lost?) ook alle emotie is eruit gehaald. De open ruimte links brengt sereniteit en berusting in die lost world. Heel knap gezien en vastgelegd (of is dit staging in functie van..?). Hiervoor moet je veel lef hebben, want zoiets kan faliekant aflopen...

        Wat ik anders zou doen: iets minder hard licht voorzien zodat de vorm van de duif wat duidelijker uitkomt. Hoewel ik deze uitsnede heel knap vind, eventueel eens experimenteren met een 16:9 louter om te zien of dit in filmisch formaat niet anders/creatiever/nog sterker tot zijn recht komt.

        Alles bij elkaar voor mij een zeer gedurfd, zeer doordacht en vooral zeer geslaagd beeld. Ik zie dit in groot formaat op een tentoonstelling hangen. Nog van dat aub.
        Deze foto zou voor mij ook in het subforum conceptuele fotografie kunnen.
        www.freddyhelsen.be

        Comment


        • #5
          Re: in a lost world

          Oorspronkelijk geplaatst door ddyhel Bekijk bericht
          Ik vind dit een schitterend beeld. Akkoord, iets minder toegankelijk maar daarom niet minder goed. Je moet de duif (symbool van onschuld) gaan zoeken in dode boomstammen... in a lost world... (en waarom is die world lost?) ook alle emotie is eruit gehaald. De open ruimte links brengt sereniteit en berusting in die lost world. Heel knap gezien en vastgelegd (of is dit staging in functie van..?). Hiervoor moet je veel lef hebben, want zoiets kan faliekant aflopen...

          Wat ik anders zou doen: iets minder hard licht voorzien zodat de vorm van de duif wat duidelijker uitkomt. Hoewel ik deze uitsnede heel knap vind, eventueel eens experimenteren met een 16:9 louter om te zien of dit in filmisch formaat niet anders/creatiever/nog sterker tot zijn recht komt.

          Alles bij elkaar voor mij een zeer gedurfd, zeer doordacht en vooral zeer geslaagd beeld. Ik zie dit in groot formaat op een tentoonstelling hangen. Nog van dat aub.
          Deze foto zou voor mij ook in het subforum conceptuele fotografie kunnen.
          Dit pleidooi heeft me goed aan het denken gezet. Super foto, maar wellicht in de verkeerde hoek.
          Gisteren had ik de foto met mijn landschaps-ogen bekeken, en dacht er toen totaal anders over.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: in a lost world

            Apart beeld en het is weer eens wat anders.
            Wel zeer slecht clonewerk aan de linkse kant van het beeld, is nog overduidelijk zichtbaar

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: in a lost world

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Dit pleidooi heeft me goed aan het denken gezet. Super foto, maar wellicht in de verkeerde hoek.
              Gisteren had ik de foto met mijn landschaps-ogen bekeken, en dacht er toen totaal anders over.
              Akkoord, inderdaad een goed verhaal. Net zoals je die soms bij kunstwerken ziet en dan kan je wel zeggen : AHA, maar je moet het ook nog mooi vinden, en daar hapert het bij mij toch nog steeds en zoals Sieg aangaf, toch ook wel een slordigheidje in de foto
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #8
                Re: in a lost world

                Leuk abstract werk, dat kan ik wel smaken. Als je de duif los van de boom had kunnen krijgen was het volgens mij nog sterker geweest (tegenover de lucht ipv. de takken).

                Comment

                Working...
                X