Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

visdief (arctic tern II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] visdief (arctic tern II)

    update:




    visdief in actie aan de kusten van Newfoundland

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.
    Last edited by muesli; 12 augustus 2016, 03:49.

  • #2
    Re: visdief (arctic tern II)

    Mooie houding, goede vlakverdeling in de achtergrond. Misschien kan je de achtergrond nog een klein beetje ontruisen. Verder zie ik ook nog een vreemde vlek rechts onderaan, alsof er iets is weggekloond of zo (maar ik kan me vergissen natuurlijk).

    Comment


    • #3
      Re: visdief (arctic tern II)

      Heel knap
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: visdief (arctic tern II)

        Mooier dan de eerste hoor wat mij betreft Raf
        Knappe kleuren in de achtergrond
        Die "vlek" rechts onderaan zie ik ook, lijkt wel een spat op de lens geweest te zijn ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: visdief (arctic tern II)

          volgens mij is de vlek een kloon van de plek bijna recht onder de bek van de vogel.

          Comment


          • #6
            Re: visdief (arctic tern II)

            Bedankt reeds voor de commentaren.
            Op de originele foto was er inderdaad een mooie ronde vlek, waarschijnlijk afkomstig van een spat water op de lens. Er stond zeer veel wind en de golven sloegen hoog tegen de klippen. Ik heb die vlek proberen weg te klonen maar dat is blijkbaar niet zo goed gelukt. Het enige wat nog aan de originele foto gewijzigd werd is een lichte rechtzetting van de horizon en wat gecropt links en boven (niet veel) en de luminance van het oranje wat naar beneden (ook omwille van die vlek). Vandaar die ruis in het oranje (ik heb dat al meer gehad met LR5).
            Ik zal vanavond eens een update trachten te maken (hier is het nu ochtend).
            Raf.

            Comment

            Working...
            X