Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

    Ik heb sinds enkele dagen last van een eigenaardig probleem:

    Ik rij met een Ford waarin ik mijn iPhone via bluetooth verbinding laat maken met mijn radio. Op die manier kan ik telefoongesprekken handsfree voeren, alsook muziek beluisteren.
    Sinds enkele dagen zijn telefoongesprekken via bluetooth 'hakkelig' en hierdoor onverstaanbaar, ik weet niet hoe ik het best omschrijf...

    Wat heb ik reeds geprobeerd / ontdekt:
    • Muziek spelen via bluetooth lukt wél perfect
    • Naar voicemail bellen gaat perfect
    • Toestanden als Siri en voicecommands (gaat ook via bluetooth) werkt ook perfect
    • Vanaf het ogenblik dat er een kiestoon aan te pas komt (maw elk normaal telefoongesprek), gaat het niet meer goed
    • Telefoongesprekken zonder bluetooth lukken ook zoals het hoort, probleem komt enkel voor bij bluetooth verbinding


    Nog even meegeven dat de iphone op de laatste software versie draait, en deze onder de huidge versie nog gewerkt heeft met de betreffende wagen / radio.

    Iemand enig idee wat ik nog kan proberen of waaraan dit kan liggen? Ik word er helemaal gek van en kan momenteel dus niet (veilig) bellen vanuit de wagen.

  • #2
    Re: Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

    Heb je al eens geprobeerd om je om je telefoon te wissen van de auto en dan terug te koppelen?
    Dit lost sommige 'corrupte' problemen op...

    Comment


    • #3
      Re: Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

      Of een backup maken en je telefoon terug herstellen.
      Even ter info, ik was verbaast onlangs hoeveel GB (3!) ik terug kado kreeg, na ik dat gedaan had

      De laatste 9.3.3 hebben ze al eens teruggetrokken omwille van bugs (iPad vooral)
      Dit zou de laatste 9 versie moeten zijn. De volgende is de 10.
      Ik blijf voorlopig op 9.3.2 zitten, omdat alles prima werkt. (iPhone 6 64GB)

      Comment


      • #4
        Re: Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

        De laatste iOS is 9.3.4 ondertussen, maar dit ter zake ;-)
        Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

        Comment


        • #5
          Re: Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

          Ook ooit iets dergelijks voorgehad, na een update van de smartphone slechte Bluetooth verbinding, in de garage de software van de wagen laten updaten en alles werkte weer perfect.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ook ooit iets dergelijks voorgehad, na een update van de smartphone slechte Bluetooth verbinding, in de garage de software van de wagen laten updaten en alles werkte weer perfect.
            Idem hier.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Vraag voor bluetooth- / telefoonkenners

              Bedankt voor alle hulp, probleem is nog steeds bestaande ondanks het herstellen van de telefoon. De software van de wagen laten updaten kan ik wel eens vragen bij de volgende onderhoudsbeurt, dank voor de tip!

              Comment

              Working...
              X