Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reparatietijd bij canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reparatietijd bij canon

    22 dagen geleden stuurde ik mijn Canon eos M3 op ter reparatie, deze werkte al niet degelijk sinds het begin dat ik hem had, maar ik dacht eerder aan een software foutje ( wou niet verbinden met Wifi ) Ik heb hier welgeteld 100tal foto's mee genomen.

    Nam 2 dagen geleden terug contact op met Canon om te vragen waar mijn reparatie bleef en ik kreeg volgend antwoord

    Deze is in Duitsland ter reparatie.


    Wij houden u op de hoogte betreffende de ontwikkelingen.

    Wauw! wat een update na 22dagen, en dit in de zomermaand...

    Gezien de uitmuntende externe staat had ik een snelle afhandeling ofwel een nieuw toestel verwacht.

    Ik ben zelfstandig fotograaf, en kan me geen wereld inbeelden waarin mijn werk camera ( canon 5D3 ) defect zou gaan, dat ik hier >22 dagen moet op wachten.

    enorme teleurstellende ervaring
    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

  • #2
    Re: Reparatietijd bij canon

    Oorspronkelijk geplaatst door kevinva Bekijk bericht
    Ik ben zelfstandig fotograaf, en kan me geen wereld inbeelden waarin mijn werk camera ( canon 5D3 ) defect zou gaan, dat ik hier >22 dagen moet op wachten.
    Daarvoor heeft Canon toch de professionele service?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Reparatietijd bij canon

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Daarvoor heeft Canon toch de professionele service?
      Ja, maar je weet ook dat je een minimum aantal "pro" bodies en L-glas moet hebben vooraleer je CPS member kan worden. Ik denk niet dat een M3 daaronder valt.
      Anderzijds, als je zelfstandig fotograaf bent, moet je toch zeker een backup body hebben, zodat je verder kan bij reparaties.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr