Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

arctic tern

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] arctic tern



    Deze Noordse Stern was aan het vissen op capelin. Deze vogels zijn zeer snel en veranderen constant van richting.

    Nikkon 7100 met Nikkor 70-200 f 4 + 1.4
    ISO 200 280 mm f 5.6 1/1000

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: arctic tern

    Inderdaad niet de gemakkelijkste.
    Knap geschoten .Spijtig van dat eilandje in de achtergrond.

    Johan

    Comment


    • #3
      Re: arctic tern

      Prima vastgelegd maar zoals Johan reeds aangaf spijtig van dat eilandje in de achtergrond
      Trouwens Raf, dit is geen Noordse Stern maar een Visdiefje. Een Noordse Stern heeft een volledig rode snavel ;-)

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: arctic tern

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Prima vastgelegd maar zoals Johan reeds aangaf spijtig van dat eilandje in de achtergrond
        Trouwens Raf, dit is geen Noordse Stern maar een Visdiefje. Een Noordse Stern heeft een volledig rode snavel ;-)

        grts
        Sieg
        Bedankt voor de rechtzetting Sieg, ik ben hier heel de zomer in Canada en hier noemt men die arctic tern (Newfoundland Birdwatching Group). Visdiefje doet zijn naam hier eer aan want hij jaagt op de capelin die hier nu massaal aanwezig is om te paaien.

        Comment


        • #5
          Re: arctic tern

          Ik vind het eilandje net een meerwaarde, zo krijg je een betere beeld van de omgeving. Anders zou het zo leeg zijn. Het zou inderdaad beter zijn als het niet met de vleugel zou overlappen, maar ik vind het geen breekpunt.

          Comment


          • #6
            Re: arctic tern

            Goed geschoten :
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X