Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Impressionistische Sheltie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Impressionistische Sheltie

    Laika is altijd te vinden voor een wandeling. Zelfs een lange tocht helemaal terug naar de tijd van de impressionisten schrikt haar niet af. Haar snuitje is wel behoorlijk wat grijzer geworden sinds ze hier 9 jaar geleden voor het eerst model van dienst was.

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Impressionistische Sheltie

    Mooi, lijkt wel een schilderijtje
    Weet persoonlijk niet goed of het bankje hier een meerwaarde is, het zit wat in de weg voor de kijkrichting van de hond

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Impressionistische Sheltie

      Mooi in profiel en inderdaad een heel mooie onscherpe achtergrond, met goede kleuren en die boom als perfecte kader. Ik weet ook niet goed wat ik van het bankje moet denken.

      Comment


      • #4
        Re: Impressionistische Sheltie

        Heel knap en sfeervol portret
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Impressionistische Sheltie

          Sfeervol zeker maar niet impressionistisch. Daarvoor is het beeld te donker en bevat het zwart. Bankje stoort ook. Imho natuurlijk.
          mijn foto's: www.reneheylen.be

          Comment


          • #6
            Re: Impressionistische Sheltie

            Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
            Sfeervol zeker maar niet impressionistisch. Daarvoor is het beeld te donker en bevat het zwart. Bankje stoort ook. Imho natuurlijk.
            Ik zal de familie Manet een mailtje sturen dat 'Le déjeuner sur L'herbe' helaas niet meer als een impressionistisch werk gecatalogeerd mag worden. ... maar heb intussen wel geleerd dat impressionisten blijkbaar de eersten waren om voor donkere tinten niet altijd grijze of zwarte verf te gebruiken.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

            Comment


            • #7
              Re: Impressionistische Sheltie

              Fijn dat je iets geleerd hebt. Nu nog de titels van schilderwerken foutloos schrijven. Ik zal alvast stoppen met hier commentaar te geven.
              mijn foto's: www.reneheylen.be

              Comment

              Working...
              X