Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fresh drinks and nice view

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] fresh drinks and nice view

    Na een lange wandeling in het centrum van Dubrovnik hebben we een pijltje gevolgd met opschrift "fresh drinks and nice view".
    Gelukkig maar, we waren blijkbaar op het juiste moment aanwezig om een mooi zonneharpje te mogen aanschouwen.


  • #2
    Re: fresh drinks and nice view

    Op het eerste zicht staat er niets op de foto.

    Maar dan merk je die zonnestralen op, het zeeoppervlak, de verlichte delen op het zeeoppervlak, en daarna de rechterkant, de rotsen, en daarop de muren. de muren van ? een kasteel ? een ruïne ?
    Intrigerende suggestieve foto. I like it.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: fresh drinks and nice view

      Kna hem ook wel samken, mooie lucht met die zonneharpen als bonus, en de muur en het kasteeltje geven wat diepte aan de foto..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: fresh drinks and nice view

        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        Op het eerste zicht staat er niets op de foto.

        Maar dan merk je die zonnestralen op, het zeeoppervlak, de verlichte delen op het zeeoppervlak, en daarna de rechterkant, de rotsen, en daarop de muren. de muren van ? een kasteel ? een ruïne ?
        Intrigerende suggestieve foto. I like it.
        Ik vond de foto ook eerst wat leeg, een bootje erbij had super geweest, maar dat heb je uiteraard niet te kiezen.
        Bedankt voor de reactie (s)

        Comment


        • #5
          Re: fresh drinks and nice view

          Vind hem heel mooi - absoluut niet te leeg
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: fresh drinks and nice view

            serene foto.

            Comment


            • #7
              Re: fresh drinks and nice view

              Zeker een mooie, hoor ! Fijn compo, met een mooie leegte.
              De belichting in de lucht is net erover, maar ik begrijp dat het een enorm dynamisch verschil is.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X