Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reeksje Sperwer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Reeksje Sperwer

    Ook een bezoekje gedaan bij David en deze kerel/vrouw (?) strandde voor men te lange telelens
    Maar gaf me zelfs de kans om te wisselen naar een telezoom... ik wilde hem/ze er toch ook eindelijk eens helemaal op...
    En daar stoorde hij/zij zich helemaal niet aan...



    20160808-DSC_2711web- Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    in vol ornaat

    20160808-DSC_1079web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Reeksje Sperwer

    Bovenste is een mooi portretje Freddy en heeft veel detail
    De onderste vind ik minder detail hebben, (weet niet wat er anders is t.o.v. de bovenste ? mss de afwerking ?), maar wel leuk met dat pootje zo opgeheven

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Reeksje Sperwer

      Bovenste is een mooi portretje Freddy en heeft veel detail
      De onderste vind ik minder detail hebben, (weet niet wat er anders is t.o.v. de bovenste ? mss de afwerking ?), maar wel leuk met dat pootje zo opgeheven

      grts
      Sieg
      Beetje meer uitleg mss van mijnentwege....het portretje is gemaakt met een prime lens 500mm de 2de is met de telezoom van tamron 150-600mm beiden met instapcameras gemaakt respectievelijk nikon d3300 en d3100 de foto met tamron is gemaakt met instelling jpg met de prime in raw....ook de hoge iso was niet in men voordeel....vond beiden aanvaardbaar...

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Reeksje Sperwer

        De eerste is mooi maar ik moet Sieg volgen ivm de tweede.
        De lens vol open helpt ook niet hé.
        Ook is de witballans iets te koel maar daar kan je niet veel aan veranderen (JPG).
        Ik hou ook niet van een formaat dat afwijkt van een foto formaat bv. 2X3 (misschien ben ik wel ouderwets )
        Het cloonwerk in de tweede onderaan kan ook beter hé.

        Opbouwend bedoeld hé .

        Johan
        Last edited by Johan G; 9 augustus 2016, 19:36.

        Comment


        • #5
          Re: Reeksje Sperwer

          De eerste is mooi maar ik moet Sieg volgen ivm de tweede.
          De lens vol open helpt ook niet hé.
          Ook is de witballans iets te koel maar daar kan je niet veel aan veranderen (JPG).
          Ik hou ook niet van een formaat dat afwijkt van een foto formaat bv. 2X3 (misschien ben ik wel ouderwets )
          Het cloonwerk in de tweede onderaan kan ook beter hé.

          Opbouwend bedoeld hé .

          Johan
          geen probleem johan kan er enkel van leren....wat witbalans betreft had ik niet veel te corrigeren, maar vond ze eigenlijk besr oke...er zat een beetje paarse zweem in die ik eruit moeten halen heb....wat het formaat betreft is een vrije transformatie...die mij wel beviel ....modern eh.... thx voor jullie positieve reacties...
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Reeksje Sperwer

            voor mij ook de eerste, de tweede is nog wat werk aan, maar goe bezig hoor
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Reeksje Sperwer

              Prachtig portret, die eerste. Bij de tweede vind ik de pose erg leuk, de rest is al gezegd.

              Comment

              Working...
              X