Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Atoom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Den Atoom

    Mijn eerste foto buiten de beginnershoek.
    De voorbije weken veel opzoek gedaan over magic cloth en vandaag zelf met mijn zwart papier voor mijn lens staan wapperen met dit als resultaat.

    Den Atoom by rudi, on Flickr

  • #2
    Re: Den Atoom

    Experiment dik geslaagd Mooie lange sluitertijd met wazig water als gevolg, zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. De zonsondergang is ook mooi, maar ik denk dat je nog een betere omgeving had kunnen uitkiezen.

    Comment


    • #3
      Re: Den Atoom

      Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
      Experiment dik geslaagd Mooie lange sluitertijd met wazig water als gevolg, zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. De zonsondergang is ook mooi, maar ik denk dat je nog een betere omgeving had kunnen uitkiezen.
      Veel beter als dit kan ik het niet verwoorden...Het water is wel prachtig uitgevlakt, met mooie kleuren..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Den Atoom

        Mijn voorgangers hebben het mooi verwoord.
        Misschien een idee om 1024 te plaatsen , met een link naar de grotere ? Let op: Voor 1024 NOG een keer verscherpen !
        Want nu zie ik nl. in 1e instantie een wat onscherpe foto, die pas scherp wordt na de klik.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Den Atoom

          De omgeving speelt niet in je voordeel. Een heel groot leeg vlak onderaan, ondanks de mooie kleuren...
          http://www.patricklemaire.photography/

          Comment

          Working...
          X