Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Desert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dutch Desert

    Oftewel de Loonse en Drunense duinen....


    Last edited by jos82; 7 augustus 2016, 15:23. Reden: foutje titel
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Dutch Dessert

    Mooi hoor. Vooral de dreigende lucht, met net dat beetje kleurige avondlicht. Ook de vlakte mooi uitgebuit, waarop de zandribbeltjes in de juiste richting lopen.
    Overigens wonderlijk dat er in de tijd van vakantie, geen sporen van homo-sapiens te zien zijn.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Dutch Dessert

      Mooi standpunt ingenomen, prachtige lucht
      Eén vraagje : ligt het aan mijn computer of is het werkelijk zo : de randen links en rechts van de foto kleuren wat groenig.
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Dutch Dessert

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Mooi hoor. Vooral de dreigende lucht, met net dat beetje kleurige avondlicht. Ook de vlakte mooi uitgebuit, waarop de zandribbeltjes in de juiste richting lopen.
        Overigens wonderlijk dat er in de tijd van vakantie, geen sporen van homo-sapiens te zien zijn.
        Mee eens, maar extra mooi zo zonder voetstappen.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Dutch Dessert

          ik ontbreek een onderwerp links of rechts onderaan in de foto, maar alsnog een hele mooie
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Dutch Dessert

            Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
            ik ontbreek een onderwerp links of rechts onderaan in de foto, maar alsnog een hele mooie
            Volledige mee eens.
            mvg Christophe

            Comment


            • #7
              Re: Dutch Dessert

              ik verwachtte een stukje kaas of een yoghurtpotje of een kwak pindakaas, maar zie een woestijnvlakte ?

              (dessert <> desert)
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Dutch Dessert

                Bedankt voor alle fijne reacties...
                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Overigens wonderlijk dat er in de tijd van vakantie, geen sporen van homo-sapiens te zien zijn.
                Was inderdaad behoorlijk druk daar..Hier moest ik zelf toch wel stuk voor lopen om geen voetsporen te zien, en dat loopt niet prettig dat losse zand..
                Daar maar 2 personen gezien, een jong stelletje...en die kwamen duidelijk niet om lekker te wandelen..

                Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                Eén vraagje : ligt het aan mijn computer of is het werkelijk zo : de randen links en rechts van de foto kleuren wat groenig.
                Nu je het zegt zie ik het ook lichtjes...Kan het niet verklaren eigenlijk..

                Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                ik ontbreek een onderwerp links of rechts onderaan in de foto, maar alsnog een hele mooie
                Ben hier puur voor de leegte en voor de sporen in het zand gegaan, de volgende heb ik een boompje in de compo meegenomen, wellicht zal je die dan nog beter bevallen..

                Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                ik verwachtte een stukje kaas of een yoghurtpotje of een kwak pindakaas, maar zie een woestijnvlakte ?
                (dessert <> desert)
                Oeps foutje...Titel gelijk aangepast..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Dutch Dessert

                  De Nederlandse woestijn mooi vastgelegd Jos. (Ik zie zelf geen groen aan de randen, wel in het midden waar de zon zit is het duidelijk donkerder en dan weer lichter, natuurlijk denk ik maar versterkt in de nabewerking door je hooglichten naar beneden te halen?)
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment

                  Working...
                  X