Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

    Om deze regenboog volledig in beeld te krijgen heb ik snel mijn 11-16 op mijn D7000 moeten zetten.
    Volgens mij was het de moeite waard. Kunnen jullie er ook van genieten ?


    Alvast bedankt om even te komen kijken !

    Luc

  • #2
    Re: Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

    Zeker een geslaagde plaat met de regenboog er prachtig op.
    Toch de volgende keer een rustiger plaats opzoeken. Er staat zoveel op wat de aandacht van je mooie regenboog wegtrekt.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Zeker een geslaagde plaat met de regenboog er prachtig op.
      Toch de volgende keer een rustiger plaats opzoeken. Er staat zoveel op wat de aandacht van je mooie regenboog wegtrekt.
      Veel beter dan dit kan ik het niet verwoorden...Regenboog staat er in ieder geval heel mooi op..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

        heel mooie regenboog, de rest niet zo
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

          Bedankt voor jullie commentaren. Ik volg voor wat de locatie betreft, maar regenbogen blijven zelden lang, dus was het voor mij onmiddellijk vastleggen of niets.
          Anderzijds is het voor mensen die de buurt kennen en/of er zelf wonen wel leuker dan voor de niet-locals. Maar, en dat geef ik toe, dan is dat gevoel een beetje vergelijkbaar met foto's van eigen familie, die voor buitenstaanders ook weer minder interessant zijn.
          Ik accepteer en begrijp de kritiek en hoop me ooit eens op een schilderachtige locatie te bevinden als er nog eens een volledige regenboog te zien is. . . . Wedden dat ik mijn fototoestel dan niet bij zal hebben,
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Regenboog in Wilrijk (3 augustus 2016)

            Leuke plaat maar ik ga mee in de '' commentaren '' over de voorgrond. Tip, hou de radar in de gaten op dagen met veel losse buien afgewisseld met zonnige perioden. Tot in een bepaalde mate kun je kort van te voren aan de hand van de loop van een radar voorpellen hoe een bui over de gewenste locatie kan trekken, zitten er opklaringen achter, dan is de kans op een regenboog relatief groot!
            Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

            Comment

            Working...
            X