Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Natuur -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - Natuur -

    .



    .

  • #2
    Re: - Natuur -

    wreed knappe opname, en ne knappen boom , mooie toon , i love it.

    Comment


    • #3
      Re: - Natuur -

      puur natuur,mooi!
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

      Comment


      • #4
        Re: - Natuur -

        Hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik het vind
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: - Natuur -

          prachtige plaat...goeie locatie

          Comment


          • #6
            Re: - Natuur -

            Ik snap de pose van het model niet, je laat haar als een strijkplank staan, waarom?

            Comment


            • #7
              Re: - Natuur -

              Ik snap de pose van het model niet, je laat haar als een strijkplank staan, waarom?
              Bedankt voor je reactie Leonide .

              Wel, ik heb reeds honderden modellen naakt geshoot, ook in de hele klassieke naakt poses, het lichaam een beetje gekromd,
              kontje een beetje naar achteren, boobs mooi vooruit, een mooie "s" vorm in het lichaam, enz...

              Ik weet ook al te goed dat al deze poses een meer sugestieve erotische inhoud hebben, en daarom ook meer in de smaak vallen,
              en... begrepen worden (door mannen !)

              Ik laat nu dan ook geregeld minder "klassieke" poses aannemen aan mijn model, naakt, maar met een minder erotisch getinte pose.

              Gewoon eens iets anders !

              Ik vind ze hier in harmonie met de rechte boom rechts van haar, en contrasterend met de kromme boom links...

              (en een tweede reden: ik had ook nog het ene en andere te strijken nadien, model (strijkplank) kwam dus goed van pas !.... LOL ! )

              D.

              Comment


              • #8
                Re: - Natuur -

                Mooie boom, nog mooiere strijkplank
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: - Natuur -

                  Merci voor de uitleg, fotodan. In een reeks met meer van die stijve houdingen kan ik het waarschijnlijk beter appreciëren, maar je hebt groot gelijk dat je buiten de lijnen moet durven kleuren, al betekent een meer klassieke pose voor mij niet automatisch meer erotiek. Persoonlijk zou ik het model hier meer met het lijnenspel van die oude boom laten werken hebben, al zul je die foto's ook wel gemaakt hebben. En voor alle duidelijkheid: respect hoor, ik geef wel mijn ongezouten mening maar zal je niveau van fotograferen nooit evenaren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Natuur -

                    heel mooi
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment

                    Working...
                    X