Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

    Weet er iemand of men nog multistekkers verkoopt die men kan vast schroeven ????
    Tegenwoordig zijn die allemaal dichtgelast en zijn ze aan de uiteinden zo compact dat je er nergens een schroef in krijgt.

    Of bestaan er misschien andere (betaalbare ) systemen ?

    Ik zou graag een 10-voudige multistekker onder een tafel bevestigen.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

    Je bedoelt zoiets ?

    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ja, maar die zijn haast niet te bevestigen onder een tafel.
      Diegene die je toont, zou eventueel nog kunnen "hangen" aan een muur, maar dat is geen optie.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

        Hmm, ik mag dit eigenlijk niet zeggen...
        Ik zat met hetzelfde probleem en de prijs van een nette oplossing leek mij te veel van het goede.
        Onder mijn bureau heb ik er zo twee hangen.

        Ik heb die gewoon vastgezet door er gyprocschroeven net door de hoekjes te jagen. Dus niet helemaal dwars door het bakje maar scheef door het kantje en zo scheef het hout in. Het maakt nergens kontakt met de inwendige bedrading.
        Echt volgens de lettertjes van de veiligheid is het allemaal niet en de verzekeringen zien zoiets ook niet graag denk ik maar het werkt wel.

        Maar ik heb niets gezegd natuurlijk

        Comment


        • #5
          Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Hmm, ik mag dit eigenlijk niet zeggen...
          Ik zat met hetzelfde probleem en de prijs van een nette oplossing leek mij te veel van het goede.
          Onder mijn bureau heb ik er zo twee hangen.

          Ik heb die gewoon vastgezet door er gyprocschroeven net door de hoekjes te jagen. Dus niet helemaal dwars door het bakje maar scheef door het kantje en zo scheef het hout in. Het maakt nergens kontakt met de inwendige bedrading.
          Echt volgens de lettertjes van de veiligheid is het allemaal niet en de verzekeringen zien zoiets ook niet graag denk ik maar het werkt wel.

          Maar ik heb niets gezegd natuurlijk

          Ik heb ook niks gelezen, Bert
          Hoe ziet zo'n "Gyproc"-schroef er uit ?

          Het is niet dat ik niks geprobeerd heb: ik had 3 alu-latjes aan de onderkant vastgekleefd met secondenlijm, met de bedoeling in de latjes te schroeven, maar bij de minste torsie lost de secondenlijm.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Ik heb ook niks hgelezen, Bert
            Hoe ziet zo'n "Gyproc"-schroef er uit ?

            Het is niet dat ik niks geprobeerd heb: ik had 3 alu-latjes aan de onderkant vastgekleefd met secondenlijm, met de bedoeling in de latjes te schroeven, maar bij de minste torsie lost de secondenlijm.
            Ah, maar ik zie het al. Gewoon een "zelftappende" schroef.
            Mijn bureaublad is gewoon een "keukenblad dat ik op maat heb laten zagen. Da's dus geperst hout veronderstel ik ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

              Zoek eens op ..renkforce stekkerdoos..succes
              Zitten er maar zes in...dus dubbel kopen...
              Last edited by Mullie; 3 augustus 2016, 23:07.

              Comment


              • #8
                Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                Zoiets: https://www.elektroshop.nl/stekkerbl...erkleurig.html
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                  Zoek eens op ..renkforce stekkerdoos..succes
                  Zitten er maar zes in...dus dubbel kopen...
                  Ha, bij Conrad - verzenden die vlug ?
                  Want ik zou ze tegen "gisteren" willen !
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                    Marc,
                    Eender welke en met montagetape onder tafel plakken ... hangt hier al jaren zo.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                      In de brico heb ik overlaatst een nieuwe stekkerdoos met 4 stopcontacten gekocht. Er langs lagen houders voor die stekkerblokkken om deze te bevestigen. Bij mij hangt deze nu onder mijn pc-tafel.
                      Mogelijk hebben ze die ook met meer stopcontacten. Ik heb daar toen niet op gelet.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                        2 oogvijzen in je tafel onderaan, en dan met een spanbandje je stekkerdoos ophangen.

                        Of, je stekkerdoos openschroeven, en door de bodem vastschroeven in je tafel.
                        Tec7 kan ook helpen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          2 oogvijzen in je tafel onderaan, en dan met een spanbandje je stekkerdoos ophangen.

                          Of, je stekkerdoos openschroeven, en door de bodem vastschroeven in je tafel.
                          Tec7 kan ook helpen.
                          Klopt, die van mij hangt onderaan de tafel vast met Tec7.
                          Eerst twee dubbelzijdig klevende strips van 1.2 mm dikte aan de zijkanten van de doos en dan in het midden een sliert Tec7.
                          De dubbelzijdig klevende tape is in feite slechts een hulpje tot de Tec7 uitgehard is.
                          Nadeel : als je je tafel/buro weg doet, dan ben je ook je stekkerdoos kwijt, want een met Tec7 vastgemaakt object terug losmaken is niet zo makkelijk als vastmaken .
                          Voordeel : je ziet niks van de bevestiging(en), alhoewel, er waarschijnlijk niet zo heel veel onder je buro/tafel zal gekeken worden.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Marc,
                            Eender welke en met montagetape onder tafel plakken ... hangt hier al jaren zo.
                            Bedoel je 2-zijdig plakkende tape?
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Multistekker met 10 stopcontacten onder een tafel bevestigen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Bedoel je 2-zijdig plakkende tape?
                              Verseg kan hier best op antwoorden, maar ik denk wel dat hij dat bedoelt.
                              Neem er wel van een bepaalde dikte (cfr. #13), om kleine oneffenheden op te vangen, die ultradunne (dikte zoals gewone plakband) komt gegarandeerd weer los.

                              Comment

                              Working...
                              X