Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zweefvliegje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zweefvliegje

    Na een lange tijd inactiviteit heb ik de laatste tijd terug de ruimte gevonden om foto's te nemen. Vorige week, toen de zon nog scheen, heb ik een paar keer de tijd genomen om de vlinders en andere insecten in het kleine gedeelte van de tuin dat we voor hen hebben ingericht te fotograferen. De soortenrijkdom wordt elk jaar groter en de vlinders en insecten worden steeds talrijker.
    Eentje van vorige week die ik best wel de moeite vond:

    http://gertvandenbroeck.blogspot.be/

  • #2
    Re: Zweefvliegje

    Voorgrond en achtergrond zijn prachtig (al zou ik voor contrasterende kleuren hebben gekozen indien mogelijk).
    Mooi hoe de dof het onderwerp in de kijker zet. Scherpte is ook zeer goed
    Zoals je al aangeeft ... toen de zon nog scheen ... tja ... het licht is een beetje hard zoals je ook ziet aan de reflecties op het oogje en de witte haartjes.
    Maar desondanks toch een mooie plaat die me laat zeggen: 'We want more!'

    (een heel hartelijk welkom terug trouwens)

    Comment


    • #3
      Re: Zweefvliegje

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Voorgrond en achtergrond zijn prachtig (al zou ik voor contrasterende kleuren hebben gekozen indien mogelijk).
      Mooi hoe de dof het onderwerp in de kijker zet. Scherpte is ook zeer goed
      Zoals je al aangeeft ... toen de zon nog scheen ... tja ... het licht is een beetje hard zoals je ook ziet aan de reflecties op het oogje en de witte haartjes.
      Maar desondanks toch een mooie plaat die me laat zeggen: 'We want more!'

      (een heel hartelijk welkom terug trouwens)
      Ik volg!
      Maar vind de verscherping op het randje, mogelijk door het harde licht.
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment

      Working...
      X