Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Laatste...

    stukje



    Update




    Bedankt om te kijken

    Groetjes Katrien
    Last edited by Katrien1957; 4 augustus 2016, 11:17.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Laatste...

    Maar het blijft de vraag of het het passende stukje is?
    Toch weer origineel gevonden.
    M

    Comment


    • #3
      Re: Laatste...

      ondergrond is een heel goed idee
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Laatste...

        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
        ondergrond is een heel goed idee
        Volledig mee akkoord en fijn idee. Het middelste stukje valt me wat tegen inzake belichting.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Laatste...

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Volledig mee akkoord en fijn idee. Het middelste stukje valt me wat tegen inzake belichting.
          Deze heb ik genomen met een puzzel op een glazen plaat te leggen en een puzzelstukje laten hangen, de belichting
          op camara bulb stand - en in het pikkedonker geschreven met licht eerst onderaan de glasplaat belicht en daarna wat bovenaan op de puzzel
          en nog wat op het puzzelstukje.
          Raymond kan je mij eens uitleggen wat er juist tegenvalt ad belichting? Kwestie van iets bij te leren.
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: Laatste...

            Leuk idee!
            Proficiat met je HoF-plaat!
            Last edited by Jumpingjacquesflash; 9 augustus 2016, 15:31.
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Laatste...

              Origineel inderdaad.

              Comment


              • #8
                Re: Laatste...

                Voor mij is dit een beeld met een link naar surrealisme , heel actueel zelfs. Eindelijk eens iets met wat andere beeldspraak . Tof gedaan, al weet ik niet dat dit de bedoeling was . Ik zou als enige punt de kleur rood genomen hebben, maar dat heeft met mijn surrealistisch beeld te maken. Zwarte achtergrond is perfect . Beetje croppen mss ook (regel van derden) ... Nice Work !


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Laatste...

                  Bedankt voor de fijne reacties, altijd leuk die te krijgen! Alsook de opbouwende
                  Groetjes Katrien
                  Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laatste...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                    Deze heb ik genomen met een puzzel op een glazen plaat te leggen en een puzzelstukje laten hangen, de belichting
                    op camara bulb stand - en in het pikkedonker geschreven met licht eerst onderaan de glasplaat belicht en daarna wat bovenaan op de puzzel
                    en nog wat op het puzzelstukje.
                    Raymond kan je mij eens uitleggen wat er juist tegenvalt ad belichting? Kwestie van iets bij te leren.
                    Het middelste stukje komt warrig over, precies onzuiver en er zijn plat witte deeltjes (overbelicht) die ik toch zou bijwerken. Zo voel ik het aan Katrien en verwoord wat ik zie, zo eerlijk mogelijk, maar niemand hoeft met mijn commentaar rekening te houden
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Laatste...

                      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Het middelste stukje komt warrig over, precies onzuiver en er zijn plat witte deeltjes (overbelicht) die ik toch zou bijwerken. Zo voel ik het aan Katrien en verwoord wat ik zie, zo eerlijk mogelijk, maar niemand hoeft met mijn commentaar rekening te houden
                      Een update geplaatst met jou kanttekeningen die terecht waren zo te zien
                      en tevens de regel van derden toegepast zoals ronaldo_massi opmerkte.
                      Groetjes Katrien
                      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                      Comment


                      • #12
                        Re: Laatste...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                        Een update geplaatst met jou kanttekeningen die terecht waren zo te zien
                        en tevens de regel van derden toegepast zoals ronaldo_massi opmerkte.
                        Je hoefde mijn opmerking niet te volgen hoor maar nu vind ik het evenwicht tussen de drie elementen veel evenwichtiger, dus bedankt om te proberen en proficiat
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Laatste...

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Je hoefde mijn opmerking niet te volgen hoor maar nu vind ik het evenwicht tussen de drie elementen veel evenwichtiger, dus bedankt om te proberen en proficiat
                          Bedankt Raymond, trouwens fouten zijn kansen om iets te leren!
                          Groetjes Katrien
                          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                          Comment


                          • #14
                            Re: Laatste...

                            Sterke foto en leuk te lezen hoe je deze gemaakt hebt
                            http://www.smuttynose.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Laatste...

                              Heel origineel idee en mooie update.

                              groetjes

                              moniq
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X