Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

    Tja, er waren vanmorgen wat problemen met de wisseling van de 'oude' naar de 'nieuwe' Challenge, die te wijten waren aan mijn vergeetachtigheid.
    Gelukkig, en vroeger dan ik in de andere topic had aangekondigd, is alles nu opgelost geraakt door onze IT-ers, waarvoor mijn persoonlijke dank.
    Je kon intussen al wel voor jezelf wel nagaan wie de winnaar was.
    En dat is Woody04 geworden, met een score van 7,55. Alweer eventjes geleden dat ie op het ereschavotje stond, maar een terechte winnaar. Bovendien, en dat komt ook maar hoogstzelden voor: de eerste inzending!
    Andere bekende fotografen vooraan zijn bopatje op #2 (score: 6,91) en VQB op #3 (score: 6,87).
    Mijn gelukwensen gaan uiteraard naar de winnaar en zijn naaste concurrenten, maar -zoals gewoonlijk- ook naar alle inzenders. De Olympische gedachte indachtig: meedoen is belangrijker dan winnen.
    Dank aan iedereen die de Challenge mee 'leven geeft'.

    Voor augustus 2016 is de keuze gevallen op Dieren. Benieuwd wat jullie daarvan gaan maken.
    Last edited by LesC; 1 augustus 2016, 15:44.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

    Prachtig Podium !
    De eerste inzending was onmiskenbaar een schot in de roos maar voor de 2e plaats waren er nog wel wat kandidaten !
    Jammer dat er zo weinig gestemd is.
    Een dikke proficiat toch nog aan alle deelnemers en op naar de beesten nu zeker hé
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

      Inderdaad. We hadden al niet het grootste aantal inzendingen, maar qua scores had ik ook graag wat meer gezien. Iedereen aan de Méditerrané zeker?
      Hopelijk bij de beesten: meer foto's, meer scores... Dank voor ieders medewerking.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

        proficiat aan de winnaar en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel blij met mijn 2de plaats
        miss zal ik deze maand weer eens meedoen

        Comment


        • #5
          Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

          Voilà, se! Ik was blij dat je erbij was, Patrick, en met wat voor een foto bovendien!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

            Hey iedereen,

            Bedankt voor de felicitaties, het was voor mij toch nog spannend afwachten want de foto's van bopatje en VQB schatte ik ook als potentiële winnaars in.
            Groetjes en op naar de volgende challange, hopelijk zonder de arme beestjes al te veel stress te bezorgen

            Comment


            • #7
              Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

              Schitterend, Woody04! Check even je email, want ik heb nog gg van jou nodig.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

                Dikke proficiat aan Woody04 met zijn eerste plaats bij de Challange, was vanaf
                dag 1 mijne favoriet! Ook nog gelukwensen aan de rest van het terechte podium.

                Groetjes Katrien

                Trouwens @ Woody04... je hebt zelfs mijn ideetje ingepikt en ben ik op zoek moeten gaan naar een alternatief
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

                  En voor het eerst sinds lange tijd is de winnende foto van de BD-Challenge geselecteerd voor de Hall of Fame, week 31: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-536229.html
                  Dus ook hiervoor nog eens een dikke proficiat aan Woody04!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Woody04 wint de juni-juli 2016 Challenge. Proficiat!

                    Nogmaals proficiat Woody04 nu met je plaats in de HoF!
                    Groetjes Katrien
                    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                    Comment

                    Working...
                    X