Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruisreductie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ruisreductie

    Ik heb een abonnement op Lightroom cc en Photoshop cc. Ik let er natuurlijk op bij het fotograferen dat mijn iso-waarden niet te hoog gaan. Maar … nu deed ik onlangs een workshop en moest ik toch wel iets hogere waarden gaan gebruiken. Nu zit ik me zot te zoeken waar die Ruisreductie te vinden is in Lightroom.
    Kan iemand me hieromtrent helpen?
    Thx


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  • #2
    Re: Ruisreductie

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Ruisreductie

      Ruisreductie vindt je terug onder de tab DETAILS.
      Succes

      Comment


      • #4
        Re: Ruisreductie

        Wat ik al dacht … in de versie die ik heb(2015.6) vind ik nergens het tabblad detail.


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Ruisreductie

          En is dat de recentste versie? Want bij CC zou je geregeld een nieuwe versie moeten krijgen. Ik heb (en wil) geen CC, maar Details is al aanwezig in Lightroom 3 (heb 3,4,5 en 6 op mijn Mac staan)!

          Helpt dit (even gegoogle naar missing Details panel in Lightroom): https://forums.adobe.com/thread/1577646

          Last edited by LesC; 1 augustus 2016, 11:03.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Ruisreductie

            Gevonden … Thx voor deze info


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Ruisreductie

              Blij dat het opgelost is!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X