Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

met hart en ziel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] met hart en ziel

    update:




    Deze accordeonist op een "kitchen party" genoot er zelf overduidelijk van.

    Bedankt voor het kijken en uw commentaren,

    Raf.
    Last edited by muesli; 1 augustus 2016, 02:06.

  • #2
    Re: met hart en ziel

    Achter het oor, hals en duim zie je de slagschaduw van het flitsen.
    De rechtsstreekse flits zorgt ervoor dat de belichting in het gezicht vrij vlak is.
    Als je de man ergens tegen een raam plaatst zal je een mooier licht krijgen met volume in het gezicht.
    De omzetting is ook nogal grijs
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: met hart en ziel

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Achter het oor, hals en duim zie je de slagschaduw van het flitsen.
      De rechtsstreekse flits zorgt ervoor dat de belichting in het gezicht vrij vlak is.
      Als je de man ergens tegen een raam plaatst zal je een mooier licht krijgen met volume in het gezicht.
      De omzetting is ook nogal grijs
      Peter
      Bedankt voor deze tips!
      Deze foto heb ik genomen op een "kitchen party" met een kleine pocketcamera die al enige jaren oud is en met een ingebouwd flitsje. Dus alles behalve professioneel. De muzikanten stonden ook vooraan in het zaaltje en niet bij het raam. Het zaaltje zat bomvol en ik stond helemaal vooraan. Normaal gezien geen foto om te tonen was het niet dat die man zo bezield was van zijn muziek (en hij speelde inderdaad ongelofelijk goed). En dat zie je aan zijn blinkende oogjes.
      Misschien kan ik die schaduwen iets wegwerken met LR. Ik heb wat bijgewerkt met LR en een update geplaatst. Bij een volgende gelegenheid neem ik mijn Nikon D7100 mee, dan zal de kwaliteit wel stukken beter zijn. Hier ging het mij om de emotie.
      Raf.
      Last edited by muesli; 1 augustus 2016, 02:08.

      Comment

      Working...
      X