Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D7I polarisatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D7I polarisatie

    Hey,

    Ben effe op zoek geweest naar reacties i.v.m. een polarisatiefilter. Loop blijkbaar nogal uit elkaar van reacties. Heeft er iemand zo'n filter op ze'n d7(i) staan en is hij er tevree over (merk, prijs ...). Indien niet kan ik dat geld misschien beter in iets anders steken. Elke reactie van een 49 mm. polarisatiefilter is natuurlijk welkom.

    mvg,
    Geert

  • #2
    Re: D7I polarisatie

    bwa, 'k heb het ooit gekocht voor mijn 7i.... 'k heb er 60 euro voor betaald (een b/w) en 'k heb hem misschien 2 keer gebruikt (feit dat ik geen verstand heb om er mee te werken maja soit)....

    Hangt er dus vanaf als je veel dingen fotografeert waar reflecties in zitten.... zoals vissen in een vijver, ga je er geniet van hebben.... maar voor de gewone huis tuin en keuken fotografie
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: D7I polarisatie

      Een pola filter is niet alleen om visjes in een vijver et fotograferen doch men kan een pola gebruiken om alle reflecties, uitgezonderd op metalen voorwerpen, weg te filteren.
      Bij gebruik van een pola en miets de juiste instelling krijg je meer verzadigde kleuren, zo zullen bvb witte wolkjes in een blauwe hemel beter uitkomen enz.

      Comment

      Working...
      X