Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed nieuws van Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goed nieuws van Telenet

    Vandaag kreeg ik een mailtje met "goed nieuws" van Telenet, waar ik het belangrijkste zinnetje uit licht :

    Je Basic Internet is mee!
    Als onze klanten evolueren, dan evolueren onze producten mee. Da's niet meer dan logisch, toch? Daarom zorgden we ervoor dat je met je Basic Internet nog steeds toekomt. Je downloadvolume ging van 100 naar 150 GB. Da's de helft meer! En de prijs? Die blijft hetzelfde!


    Goeie tactiek. Want binnen een paar dagen krijg ik wellicht weer een mailtje om te melden dat het sportzenderpakket meer zal gaan kosten, omdat ze een paar VRT journalisten naar zich toe halen (en die dik moeten betalen) om rond bepaalde sportevenementen een soort talkshow te creëren.

    Dat van die journalisten/dik betalen zullen ze er wel niet bijzetten in hun mail denk ik.

    Hoe noemen ze dat, eerst een bliekje werpen om een snoek te vangen...

    Maar ze hebben nu eenmaal het beste aanbod, dus wat doe je er aan hé, meer betalen om verder te kunnen kijken zeker !?

  • #2
    Re: Goed nieuws van Telenet

    Perfecte tactiek zelfs, want als je basic internet hebt zal je denk ik nooit aan je max datavolume geraken. Dus die upgrade van 50 GB is eigenlijk zinloos.
    Sport: je hebt weinig keuze, tenzij je naar Proximus zou gaan.
    Je zal wel gratis je abonnement kunnen opzeggen als het contract aangepast wordt

    Zelf ben ik overigens heel tevreden van Telenet (Fibernet en digi TV met documentaire pakket), sport pakket heb ik niet.

    Comment


    • #3
      Re: Goed nieuws van Telenet

      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Perfecte tactiek zelfs, want als je basic internet hebt zal je denk ik nooit aan je max datavolume geraken. Dus die upgrade van 50 GB is eigenlijk zinloos.
      Sport: je hebt weinig keuze, tenzij je naar Proximus zou gaan.
      Je zal wel gratis je abonnement kunnen opzeggen als het contract aangepast wordt

      Zelf ben ik overigens heel tevreden van Telenet (Fibernet en digi TV met documentaire pakket), sport pakket heb ik niet.
      Zo had ik het nog niet bekeken, maar het klopt.
      Ik heb net eventjes gekeken naar mijn telemeter, de maand is zowat ten einde en van de 150 GB zit ik op vandaag aan 30.51 GB.....

      Comment


      • #4
        Re: Goed nieuws van Telenet

        Als basic internet klant (en niets anders bij telenet) ben ik er wel blij mee.
        Ik had de kwaliteit van mijn netflix abo wat minder gezet, want als er wat binge-kijk avonden zijn op 1 maand zit je toch snel aan die 100GB.
        Misschien terug wat opvijzen nu er wat meer datavolume is.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Goed nieuws van Telenet

          Bij mij is het ook een prestatie als ik de 50GB haal, maar misschien moet ik nu eens gaan denken aan zo'n internetradio. FM gaat binnenkort verdwijnen en ik luister het liefst naar Classic21 welke slecht te ontvangen is.
          Ook country en blues kanalen zijn mn meug, dus dat zal al eens wat meer opstaan. Spaar ik tegelijk wat cd's uit.

          Comment


          • #6
            Re: Goed nieuws van Telenet

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Vandaag kreeg ik een mailtje met "goed nieuws" van Telenet, waar ik het belangrijkste zinnetje uit licht :

            Je Basic Internet is mee!
            Als onze klanten evolueren, dan evolueren onze producten mee. Da's niet meer dan logisch, toch? Daarom zorgden we ervoor dat je met je Basic Internet nog steeds toekomt. Je downloadvolume ging van 100 naar 150 GB. Da's de helft meer! En de prijs? Die blijft hetzelfde!


            Goeie tactiek. Want binnen een paar dagen krijg ik wellicht weer een mailtje om te melden dat het sportzenderpakket meer zal gaan kosten, omdat ze een paar VRT journalisten naar zich toe halen (en die dik moeten betalen) om rond bepaalde sportevenementen een soort talkshow te creëren.

            Dat van die journalisten/dik betalen zullen ze er wel niet bijzetten in hun mail denk ik.

            Hoe noemen ze dat, eerst een bliekje werpen om een snoek te vangen...

            Maar ze hebben nu eenmaal het beste aanbod, dus wat doe je er aan hé, meer betalen om verder te kunnen kijken zeker !?
            Mobistar (nu Orange) internet+TV overwegen ?
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Goed nieuws van Telenet

              Ik verbruik bij Telenet per jaar ongeveer 50Gb. (enkel om te Skypen, facetimen, of om een vlucht in te checken). 't Zou misschien voordeliger zijn om enkel nog 4G te gebruiken en Telenet helemaal buiten te kieperen.

              Comment


              • #8
                Re: Goed nieuws van Telenet

                Inderdaad.

                Hier gaat er in een vakantiemaand makkelijk 750 GB door op een maand.
                We zijn met 6, en er wordt behoorlijk wat youtube en Netflix gekeken.

                Comment


                • #9
                  Re: Goed nieuws van Telenet

                  Veel mensen zijn hier pro-telenet.. zijn er ook mensen met Proximus tv?
                  Life through a lens..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goed nieuws van Telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                    Veel mensen zijn hier pro-telenet.. zijn er ook mensen met Proximus tv?
                    Volgens mij is Telenet technisch de beste?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goed nieuws van Telenet

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                      Veel mensen zijn hier pro-telenet.. zijn er ook mensen met Proximus tv?
                      Wat wil je in een Telenet-topic?
                      Logisch toch dat het dan voornamelijk over Telenet gaat? 😆

                      Natuurlijk zijn er ook veel mensen bij andere providers.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goed nieuws van Telenet

                        Natuurlijk Maar in het algemeen. Het viel mij gewoon op hier op het forum. Ik zelf ben wel curieus naar proximus tv, daarik niet zo tevreden ben van telenet, maar ik ken direct niemand in mijn omgeving met proximus vandaar. Maar hey, genoeg offtopic! excuseer!
                        Life through a lens..

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goed nieuws van Telenet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                          Veel mensen zijn hier pro-telenet.. zijn er ook mensen met Proximus tv?
                          ja .... ik ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goed nieuws van Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                            Natuurlijk Maar in het algemeen. Het viel mij gewoon op hier op het forum. Ik zelf ben wel curieus naar proximus tv, daarik niet zo tevreden ben van telenet, maar ik ken direct niemand in mijn omgeving met proximus vandaar. Maar hey, genoeg offtopic! excuseer!
                            Voor je overschakelt toch eerst eens gaan spelen met de proximus box in de winkel. Ik vind die nogal traag en veel minder gebruiksvriendelijk. Staat bij mijn vader.
                            Kan een indruk zijn, maar ik vind de beeldkwaliteit van Proximus slechter.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goed nieuws van Telenet

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Voor je overschakelt toch eerst eens gaan spelen met de proximus box in de winkel. Ik vind die nogal traag en veel minder gebruiksvriendelijk. Staat bij mijn vader.
                              Kan een indruk zijn, maar ik vind de beeldkwaliteit van Proximus slechter.
                              Bij mijn mama is het TELENET en bij mij PROXIMUS, ik vind persoonlijk dat PROXIMUS betere beeldkwaliteit heeft, zal wel persoonlijk zijn...

                              Comment

                              Working...
                              X