Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spice SE89C @ Le Mans Classic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Spice SE89C @ Le Mans Classic



    f/13
    1/50th
    285mm
    Iso 100
    www.vjimages.be - info@vjimages.be

  • #2
    Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

    Goede Panning en scherp maar foto vergeten recht te zetten?

    Comment


    • #3
      Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

      Voor mij mag er bovenaan nog héél wat af want het onderwerp gaat verloren in de toch wel heftige kleuren van die bovenkant.
      Ook zou de wagen vooraan wat meer ruimte mogen krijgen en achteraan wat minder.
      Recht zetten of opzettelijk, wat hier waarschijnlijk gebeurde, extra scheef zetten is een kwestie van smaak en wordt nogal eens gedaan om meer dynamiek in de foto te brengen.
      Voor mij is dit geen storend element.
      Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

      Comment


      • #4
        Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

        Knappe panning en een hele mooie achtergrond, straalt echt een racegevoel uit dus voor mij moet daar geen stuk af. Het scheef staan stoort me ook niet.
        Enkel de ruimte voor had voor mij ook wat meer gemogen en achteraan wat minder.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

          Bedankt voor de 3 reacties:

          @ crosser: 'rechtzetten' van foto is inderdaad opzettelijk niet gedaan. Voornaamste reden(en) hiervoor zijn dat het circuit ook niet vlak is.
          @ omerti: De achtergrond (typische gekende 'Dunlop' tribune van het circuit) is de voornaamste reden geweest om de foto in het forum te posten. Net de diverse kleuren (van een volle tribune) in combinatie met de snelheid en panning geven in mijn ogen de sfeer weer zoals hij ook is op het circuit. Klopt inderdaad dat de dynamiek een belangrijk aspect is van de foto.
          @ aerts_bert: Klopt dat de ruimte voor het voertuig bij een panning shot, normaal gezien, groter is dan achteraan. Aangezien ik geen accreditatie had stond ik achter de veiligheidsomheining en het zijn voornamelijk de horizontale 'draden' in de omheining die je bewegingsvrijheid beperken. Los hiervan had het best gekund om meer ruimte voor de wagen te hebben (ipv achteraan) maar vanop deze afstand en snelheid is er altijd een beetje 'geluk' mee gemoeid (ik zal later nog een andere foto posten waar dit wel het geval is, maar dan weer andere elementen niet 100% zijn), doordat de achtergrond, in mijn ogen, mooi gevuld is met de kleuren van het publiek op de tribune én dat het gele sponsorbord van de bandenfabrikant zo 'herkenbaar' is voor dit circuit heb ik hem wel geselecteerd. De niet alledaagse sponsoring van de wagen heeft hier een invloed op gehad.

          Tot zover mijn benadering van de foto en nogmaals mijn oprechte dank voor jullie feedback!
          www.vjimages.be - info@vjimages.be

          Comment


          • #6
            Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

            Voor mij een topplaatje
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

              Proficiat met de hof
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

                Proficiat met je welverdiende HOF!
                www.peterwagemans.be

                Comment


                • #9
                  Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

                  Proficiat met je HOF en voor de uitgebreide feedback die je gaf.
                  Daar hebben we wat aan zie ...
                  Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

                    Proficiat met je plaats in de HoF!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #11
                      Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

                      Proficiat met uw HOF.
                      Blij met de feedback hoe de foto tot stand gekomen is, ik dacht eerst het zal wel vanuit een bevoorrechte locatie zijn dat de foto is genomen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

                        Thx allemaal voor jullie feedback

                        @ LFR: Ik begrijp je opmerking volledig. Dit is ook een van de voornaamste redenen waarom ik mijn eerdere toelichting gaf.
                        www.vjimages.be - info@vjimages.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Spice SE89C @ Le Mans Classic

                          Proficiat met je Hof!!

                          mvg

                          marcel

                          Comment

                          Working...
                          X