Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring ICT webshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaring ICT webshop

    Hallo,

    Heeft er hier iemand ervaring met deze Nederlandse webshop ? Ze hebben een fysiek adres, je kan er blijkbaar ook afhalen, maar voorzichtigheid is nooit onverstandig

    Deskundig advies en een uitgebreid assortiment voor bedrijf, overheid en consument.


    Dank U !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Ervaring ICT webshop

    Ja, ook ooit besteld.
    Ze hebben heel veel op hun site staan, maar hebben zelf geen stock. Je moet makkelijk 2 weken wachten op je spullen, en je hebt geen tracking info, want ze geven het order door aan "derden".
    Ze reageren ook nogal traag op vragen.

    Als het echt een pak goedkoper is, en je kan wachten, geen probleem zou ik zeggen.

    Comment


    • #3
      Re: Ervaring ICT webshop

      Een online-shop die zich, als je tussen de regels leest zogezegd richt naar de zakelijke gebruiker, en daardoor "voor alle gemak" prijzen in het rood en vet afficheert BTW exclusief, en in het grijs de incl. prijs, is voor mij meestal al voldoende om hen links te laten liggen.

      Ik bedoel hiermee niet dat die winkel niet te vertrouwen zou zijn, maar lokmiddeltjes gebruiken zodat de argeloze consument de eerste indruk krijgt van "waauw, zo goedkoop" staan mij niet aan.
      Last edited by nete; 27 juli 2016, 13:48.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Ervaring ICT webshop

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Een online-shop die zich, als je tussen de regels leest zogezegd richt naar de zakelijke gebruiker, en daardoor "voor alle gemak" prijzen in het rood en vet afficheert BTW exclusief, en in het grijs de incl. prijs, is voor mij meestal al voldoende om hen links te laten liggen.

        Ik bedoel hiermee niet dat die winkel niet te vertrouwen zou zijn, maar lokmiddeltjes gebruiken zodat de argeloze consument de eerste indruk krijgt van "waauw, zo goedkoop" staan mij niet aan.
        Begrijp ik, maar zo zijn er nog hoor. Redcorp bv.

        Maar dit is toch wel erg "goedkoop" ( enfin, in verhouding dan hé... )

        Bekijk alle Secure Digital Extended Capacity (SDXC) & Bestel bij Max ICT ✓Gratis verzending ✓Betalen in 3 Termijnen ✓Ruim Assortiment ✓Bel voor Advies


        Ik had ze deze voormiddag eens gemaild om ter vragen dat ze leveren in België ( eigenlijk meer om te zien of ze vlot op mails rerageren ) en ik had al vrij snel een antwoord. Verzending is wel 14,95 euro. ( Ik denk dat ze met een gouden koets komen )
        Last edited by Alfa Centauri; 27 juli 2016, 16:22.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Ervaring ICT webshop

          Als je een produkt in je " winkelwagen " legt, dan zie je meteen de bijkomende kosten.

          Dat kaartje kost dan thuisgeleverd 190,45 euro.

          Nog altijd iets goedkoper dan via Amazon.de, waar het 192,06 euro is (met gratis levering door Amazon zelf).

          Comment


          • #6
            Re: Ervaring ICT webshop

            Welja, zoals ik zei 175,50 + de imho nogal dure verzending.

            Maar dan zou je een laptop met een beperkte SSD, of een SSD die moeilijk up te graden is, kunnen uitrusten met een extra "schijf" van 500 Gb!!!

            Weliswaar minder snel, maar voor de meeste data wellicht toereikend.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Ervaring ICT webshop

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Welja, zoals ik zei 175,50 + de imho nogal dure verzending.

              Maar dan zou je een laptop met een beperkte SSD, of een SSD die moeilijk up te graden is, kunnen uitrusten met een extra "schijf" van 500 Gb!!!

              Weliswaar minder snel, maar voor de meeste data wellicht toereikend.
              Uiteindelijk toch nog een andere webshop gekozen en ineens de opslagcapaciteit van de laptop verdubbeld !


              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Ervaring ICT webshop

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Een online-shop die zich, als je tussen de regels leest zogezegd richt naar de zakelijke gebruiker, en daardoor "voor alle gemak" prijzen in het rood en vet afficheert BTW exclusief, en in het grijs de incl. prijs, is voor mij meestal al voldoende om hen links te laten liggen.

                Ik bedoel hiermee niet dat die winkel niet te vertrouwen zou zijn, maar lokmiddeltjes gebruiken zodat de argeloze consument de eerste indruk krijgt van "waauw, zo goedkoop" staan mij niet aan.
                Ik heb daar ook besteld (Synology NAS) en geen enkel probleem gehad. Het leveren duurt iets langer idd. Ik moet dan ook niet alles de volgende dag hebben.
                Was op dat moment een pak goedkoper dan elders.
                Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                Comment

                Working...
                X