Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Posing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Posing

    Koppel posing voor biker shoot
    Faded bewerking
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Posing

    knap duo shot. niet beter gewoon zonder dat kunstmatig vignet?
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: Posing

      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
      knap duo shot. niet beter gewoon zonder dat kunstmatig vignet?
      TXS, nee niet echt. hangt wat af op welke monitor je kijkt, en ja hier op het net is dat inderdaad meer uitgesproken, daar heb je een punt.
      Kijk ook eens met een zwarte achtergrond van BD... kijkt gans anders dan met een witte.... groetjes
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Posing

        Ik vraag me bij sommige foto's steeds weer af.... waarom gooien jullie er die sloot blauw (in dit geval) of magenta (laatst nog eens gezien) overheen?
        Heel eenvoudig in PS autocolor toepassen en ik zien wat er gedaan is, en hoewel je dan een beeld krijgt wat me niet zozeer bekoort, ik zie wél hoe de oorspronkelijke kleuren waren.
        Maar tsja, ik ben een roepende (in een grooooote woestijn...)
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Posing

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Ik vraag me bij sommige foto's steeds weer af.... waarom gooien jullie er die sloot blauw (in dit geval) of magenta (laatst nog eens gezien) overheen?
          Heel eenvoudig in PS autocolor toepassen en ik zien wat er gedaan is, en hoewel je dan een beeld krijgt wat me niet zozeer bekoort, ik zie wél hoe de oorspronkelijke kleuren waren.
          Maar tsja, ik ben een roepende (in een grooooote woestijn...)
          Dag Henk, dat is een goede vraag en makkelijk antwoord. Soms maakt men opnames voor een klant, en op dat moment bespreekt die met de fotograaf het gebruik en doel van de opname. In veel gevallen is dit geen alleenstaande opname en past die binnen een bepaald kader en vormgeving. Trending is nu eenmaal in . Bij deze is er een hele reeks opnames, allemaal met hetzelfde artwork (bewerking). Dit zet stijl en karakter neer. En ja, daar houd men van of niet....Zo is dat nu eenmaal met werken in opdracht.... Het is de art director en niet de fotograaf (alhoewel die inspraak heeft) die bepaald wat de looks zijn. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker.

          Groet Steve
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Posing

            Steve, bedankt voor je reactie die het voor mij (mogelijk ook anderen) een stuk duidelijk maakt. Ik zou er zo niet op gereageerd hebben als dit al bij de foto vermeld zou zijn geworden. Ik besef dat jij weet wat je op fotografisch gebied doet, maar hier werd ik toch in de war gebracht.
            Thanks, Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Posing

              Knap.

              Comment


              • #8
                Re: Posing

                knap en een mooie toning
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Posing

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Steve, bedankt voor je reactie die het voor mij (mogelijk ook anderen) een stuk duidelijk maakt. Ik zou er zo niet op gereageerd hebben als dit al bij de foto vermeld zou zijn geworden. Ik besef dat jij weet wat je op fotografisch gebied doet, maar hier werd ik toch in de war gebracht.
                  Thanks, Henk
                  Henk, je bent steeds welkom met commentaar en opmerkingen,,, daarvoor hebben we een forum......groeten
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment

                  Working...
                  X