Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

    Ik ben op zoek naar een deftige zoomlens en ik had aan deze gedacht. Heeft iemand hier al mee te maken gehad en in welke zin?
    Alle reacties zijn welkom. Wie eventueel andere betaalbare mogelijkheden kent mag die altijd geven!

    Alvast bedankt
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

  • #2
    Re: EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

    Ik werk nu toch al anderhalf jaar met vermelde 70-300 mm zommlens tot volle tevredenheid.
    Voor mij een goede keus.
    Canon EOS30 + EOS20D + EF 17-40 USM + EF 28-135 IS USM + EF 75-300 IS USM + Speedlite 420EX

    Comment


    • #3
      Re: EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

      Is een goede keuze...
      Is mss niet de scherpste en heeft mss niet de snelste AF, maar is wel het beste compromis, zeker voor de prijs die er tegenwoordig nog voor gevraagd wordt...

      Als ge wat geld te geef hebt, kun je natuurlijk altijd voor de 70-300 DO IS USM gaan...
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        Re: EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

        Merci maar zo rijk ben ik niet (nog niet )
        Zijn er misschien nog van andere merken en tegen eenzelfde prijs ongeveer die hieraan kunnen tippen, anders staat mijn besluit wel vast.
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

          Ik heb deze lens ook al een tijdje , gebruik ze op f8 en ze is heel scherp . In een ander merk zou ik niet direct een vergelijkbare lens weten , voor dezelfde prijs altans
          http://www.dullaert.net

          Comment


          • #6
            Re: EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

            Wat info rond mogelijke alternatieven: