Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmcamera met enkele lenzen - zowat gevonden

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filmcamera met enkele lenzen - zowat gevonden

    Ik heb m'n gedacht gevonden, niet meer nodig dus.


    Ik zoek een oude filmcamera voor niet al te veel geld maar ben nu ook geen vrek, ik wil betalen wat hij waard is maar zal dienen wat advies te vragen aan bekende BDers die ik vertrouw omtrent de prijs. Tenzij hij (bij voorkeur) van een bekende BDer komt wat helemall ideaal zou zijn.

    Vereisten van de camera:
    - Hij moet werken en er nog enigszins goed uit zien. liefst reeds gereinigd en gereviseerd zodat hij werkt zoals een nieuwe zou werken. Verkoop mij geen probleemgeval aub. En indien er werk aan gedaan dient te worden zeg mij dat dan eerlijk.
    - Liever een mooi model dan een lelijke. (Denk Pentax Asahi, vond ik zo mooi)
    - gekende goede modellen? Sommig Canons Nikons of Pentaxen van de gouden jaren?
    - Autofocus is absoluut GEEN vereist. Liever niet eigenlijk.
    - Een handleidingetje is fijn tenzij het nog te vinden is op het web.
    - Een camera/lensbrochure van het merk uit die tijd of een weblink ervoor zou een droom zijn.

    Gewenste lenzen:
    - Een snelle standaardzoom.
    - Een snelle maar compacte telezoom als dat bestond.
    - Een heel snelle 35, 50 en 85mm.
    maar nu ook geen peperdure verzamelobjecten.

    Als ik alles ineens van een verzamelaar kan krijgen zou dat fijn zijn.
    Als ik enkele lenzen apart moet zoeken dan liefst van een merk waarvan ik ze makkelijk kan vinden ejn advies over welke lenzen te nemen.



    PS: heb net een post gemaakt op het cameraforum voor advies, zal beter zijn dan meteen in de boot te springen.

    Bedankt om te lezen en wie advies heeft maar niets te verkopen zou ik ook heel dankbaar zijn.
    Last edited by Luna-L; 27 juli 2016, 07:14.
    Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.
Working...
X