Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Will Wilde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Will Wilde



    Ik weet niet wat ik met deze foto moet, graag uw mening.
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Will Wilde

    Ik vind hem zeker niet slecht maar wat krap in beeld. Was beter geweest met meer ruimte links. De lijnen in het plafond komen wel goed van pas in de foto.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Will Wilde

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Ik vind hem zeker niet slecht maar wat krap in beeld. Was beter geweest met meer ruimte links. De lijnen in het plafond komen wel goed van pas in de foto.
      Inderdaad vind het ook wat krap links. Ik wilde graag weten of de overbelichting (bewust) een meerwaarde heeft. Dank je wel voor comment.
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: Will Wilde

        Vind hem heel knap - de overbelichting bepaalt de sfeer en heeft zeker zijn waarde voor mij
        Mooie contrastrijke omzetting
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Will Wilde


          Ik heb er een beetje bijgecloond links om wat meer ruimte te scheppen.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: Will Wilde

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Vind hem heel knap - de overbelichting bepaalt de sfeer en heeft zeker zijn waarde voor mij
            Mooie contrastrijke omzetting
            Peter
            Erg Bedankt Peter, als een foto persoonlijk een groot percentage emotionele waarde heeft dan begin je achteraf te twijfelen aan de artistieke waarde ervan. Vandaar dat ik hem post bij oordeel.
            Groeten Sensor

            Comment


            • #7
              Re: Will Wilde

              ik ben fan van fel wit tegenlicht! de 2 de versie vind ik idd iets beter zo.
              maar denk dat hij nog beter zou zijn als hij liggend genomen werd (landscape bedoel ik hé, niet jij liggend op de grond )
              WWW.JOPIX.BE
              Just one click away...

              Comment

              Working...
              X