Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Giovanni III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] San Giovanni III

    nog eentje van het kerkje, deze keer met de bergen niet verscholen achter de wolken


    origineel





    update:










    Last edited by Stoffograaf; 25 juli 2016, 16:57.
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: San Giovanni III

    ook weer zo mooi Kristof vooral de details in de bomen zijn knap ,mooi evenwicht in de belichting

    Comment


    • #3
      Re: San Giovanni III

      Wat een prachtige streek, mooie opbouw in laagjes

      Comment


      • #4
        Re: San Giovanni III

        Pracht van een prentkaart
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: San Giovanni III

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Pracht van een prentkaart

          Zeer knap vastgelegd hoor!

          Comment


          • #6
            Re: San Giovanni III

            Heel mooi uitzicht, heeft een tikje mee van Heiligenblut (A), maar toch had het beter gekund in de nabewerking.
            Hooglichten wat temperen (rotsen te bleek) contrast 2 aanbrengen (structuur en diepgang v.h. woud) Vignetering minderen.
            Wel heel mooie kleuren hoor.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: San Giovanni III

              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              Heel mooi uitzicht, heeft een tikje mee van Heiligenblut (A), maar toch had het beter gekund in de nabewerking.
              Hooglichten wat temperen (rotsen te bleek) contrast 2 aanbrengen (structuur en diepgang v.h. woud) Vignetering minderen.
              Wel heel mooie kleuren hoor.
              bedankt voor je reactie, al wat je daar hebt opgenoemd is gebeurd, behalve de vignetering, die was er oorspronkelijk niet, met vignet gaat de aandacht net iets meer naar het kerkje, daarom heb ik die toegevoegd aan de opname.
              qua hooglichten, ik begrijp wat je bedoelt, maar geloof me, ik heb daar deze al sterk verminderd want de rotspartij was zeer flets in het origineel,
              maar misschien moet ik het nog meer temperen, zal dat eens bekijken.
              ook niet vergeten dat het toen vrij hard licht was.
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: San Giovanni III

                Hoe het was op dat moment speelt toch geen rol, hoe je foto eruit ziet des te meer.
                Uw foto wordt beoordeelt zoals u ons die toont, wij kunnen nooit weten hoe het op dit moment eruit zag, en eerlijk gezegd, speelt dit zelfs geen rol.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: San Giovanni III

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  Hoe het was op dat moment speelt toch geen rol, hoe je foto eruit ziet des te meer.
                  Uw foto wordt beoordeelt zoals u ons die toont, wij kunnen nooit weten hoe het op dit moment eruit zag, en eerlijk gezegd, speelt dit zelfs geen rol.
                  I know, dat is ook mijn motto, deze afwerking lijkt al geen kanten meer op het origineel
                  bijna geen enkele van mijn opnames eigenlijk
                  groeten, Kristof
                  Canon EOS 5D mkII

                  Comment


                  • #10
                    Re: San Giovanni III

                    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                    Hoe het was op dat moment speelt toch geen rol, hoe je foto eruit ziet des te meer.
                    Uw foto wordt beoordeelt zoals u ons die toont, wij kunnen nooit weten hoe het op dit moment eruit zag, en eerlijk gezegd, speelt dit zelfs geen rol.
                    ik volg de redenering van LG wel, hier worden zoveel platen getoond die er lang niet uitzien zoals de werkelijkheid, om alleen al maar de toepassing van L.E. als voorbeeld te geven
                    De hooglichten in de rotsen wat temperen is imho ook een verbetering
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: San Giovanni III

                      Kleurrijk en mooi plaatje. Hooglichten kunnen plaatselijk (vooral kerkje) nog wat naar beneden.
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: San Giovanni III

                        voila, hooglichten bergen en kapel getemperd, en meer contrast in de bergformatie.
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

                        Comment


                        • #13
                          Re: San Giovanni III

                          Mooie golvende lijnen van kleuren en omgeving.
                          Saturatie is voor mij toch op het randje. De kleine bloempjes in de voorgrond zijn subliem !
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: San Giovanni III

                            Echt een pracht van een locatie..Denk wel dat ik de vorige van dit kerkje met de wolken in de bergen nog net wat beter vond...Hier is dan wel het licht op de voorgrond weer super...De zomerse kleuren spatten eraf..
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment


                            • #15
                              Re: San Giovanni III

                              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                              Echt een pracht van een locatie..Denk wel dat ik de vorige van dit kerkje met de wolken in de bergen nog net wat beter vond..
                              Volledig mee eens, de eerste vind ik zelf de mooiste van de drie, vooral als je die in groot formaat bekijkt, want dan zie je het kerkje beter en is de grootsheid van de omgeving ook beter voelbaar.
                              groeten, Kristof
                              Canon EOS 5D mkII

                              Comment

                              Working...
                              X