Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vestingen Ieper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] vestingen Ieper

    Gisteren gewapend met mijn Fuji de vestingen nog eens afgewandeld


  • #2
    Re: vestingen Ieper

    Sorry hoor, van de vestingen is niks te zien, jammer want er zijn veel mooie plekjes daar.
    De treurbomen zijn te citroengeel, niet echt mooi.
    Het groen van de andere bomen lijkt me ook te geel.
    De voorhangende takken/bladeren storen voor mij in het beeld, ze beletten gedeeltelijk het zicht op de groep bomen links, en bedekken bijna volledig de bomengroep recht.
    Echt scherp is de foto ook niet, maar vooral uw compositie had veel beter gekund.
    En in de nabewerking beetje opletten hoe de kleuren kunnen veranderen.
    Als ik u een raad mag geven, bewerk uw foto en sla die op. Bekijk hem s' anderendaags terug en je gaat direct zien wat overdreven is en vooral, wat je kan verbeteren.
    Ook niet te snel tevreden zijn over uw gekozen compositie, hier heb ik de pijnpunten aangehaald, probeer eraan te denken bij uw volgende foto.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: vestingen Ieper

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Sorry hoor, van de vestingen is niks te zien, jammer want er zijn veel mooie plekjes daar.
      De treurbomen zijn te citroengeel, niet echt mooi.
      Het groen van de andere bomen lijkt me ook te geel.
      De voorhangende takken/bladeren storen voor mij in het beeld, ze beletten gedeeltelijk het zicht op de groep bomen links, en bedekken bijna volledig de bomengroep recht.
      Echt scherp is de foto ook niet, maar vooral uw compositie had veel beter gekund.
      En in de nabewerking beetje opletten hoe de kleuren kunnen veranderen.
      Als ik u een raad mag geven, bewerk uw foto en sla die op. Bekijk hem s' anderendaags terug en je gaat direct zien wat overdreven is en vooral, wat je kan verbeteren.
      Ook niet te snel tevreden zijn over uw gekozen compositie, hier heb ik de pijnpunten aangehaald, probeer eraan te denken bij uw volgende foto.
      Ik kan er niet veel anders over denken.
      Niet schrikken van zo'n reactie, hoor. We zijn gewoon eerlijk, en daar kan je van leren.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment

      Working...
      X