Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Formentor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Cap Formentor

    Eventjes een andere dan mijn recente foto's van Venetië. Eentje die ik in Mallorca gemaakt heb op weg naar Cap de Formentor.

    https://www.facebook.com/Dimitri-De-...8849759842626/

  • #2
    Re: Cap Formentor

    mooi maar ik zou durven het contrast wat verhogen en de hooglichten wat naar beneden halen ,zo is er veel meer te zien op de foto iets zoals dit hier
    het kan ook zijn dat jij het precies zo wilde hè ,als je wilt dat ik de link verwijder je zegt het maar

    Comment


    • #3
      Re: Cap Formentor

      Heel mooi plaatje!
      http://www.evshotsphotography.com

      Comment


      • #4
        Re: Cap Formentor

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        mooi maar ik zou durven het contrast wat verhogen en de hooglichten wat naar beneden halen ,zo is er veel meer te zien op de foto iets zoals dit hier
        het kan ook zijn dat jij het precies zo wilde hè ,als je wilt dat ik de link verwijder je zegt het maar
        Ik wou niet te donker gaan in de foto, en een klein verschil tussen voorgrond en de rest van de foto verkrijgen. Ik vind hetgene jij gedaan hebt ook wel ok maar ik wou de foto licht houden ik heb in het verleden al foto's gemaakt met meer contrast, met donker vs lichte delen maar wou het wat lichter en frisser nu.
        Wat ik wel nog zou durven doen is de vuurtoren en dat dingetje ernaast iets verdonkeren, die zijn misschien iets te wit.

        Link mag blijven hoor.
        https://www.facebook.com/Dimitri-De-...8849759842626/

        Comment


        • #5
          Re: Cap Formentor

          Oorspronkelijk geplaatst door Tavi Bekijk bericht
          Ik wou niet te donker gaan in de foto, en een klein verschil tussen voorgrond en de rest van de foto verkrijgen. Ik vind hetgene jij gedaan hebt ook wel ok maar ik wou de foto licht houden ik heb in het verleden al foto's gemaakt met meer contrast, met donker vs lichte delen maar wou het wat lichter en frisser nu.
          Wat ik wel nog zou durven doen is de vuurtoren en dat dingetje ernaast iets verdonkeren, die zijn misschien iets te wit.

          Link mag blijven hoor.
          Ok bedankt 😉Dank voor je toelichting!

          Comment


          • #6
            Re: Cap Formentor

            Het grijzige heeft voor mij een veel rustiger uitstraling, die mooi past bij de sluitertijd.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Cap Formentor

              Hele mooie..
              Omzetting zoals die nu is vind ik ook heel passend bij dit beeld...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Cap Formentor

                Knappe opname Dimitri, mooie omzetting!
                Het torentje is inderdaad nog het overwegen waard om wat te verdonkeren of contrast te geven.
                mvg Christophe

                Comment


                • #9
                  Re: Cap Formentor

                  Sprookjesachtig tafereel. Mooie zachte tinten en een sterke compositie
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cap Formentor

                    Mooie opname maar mij net iets te zacht
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cap Formentor

                      Bedankt alvast voor de reacties!
                      https://www.facebook.com/Dimitri-De-...8849759842626/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cap Formentor

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Het grijzige heeft voor mij een veel rustiger uitstraling, die mooi past bij de sluitertijd.
                        Smaken verschillen, maar ben het hier volmondig met TS en Johan eens.
                        Niks veranderen aan deze foto want die mooie zachte grijze tinten doen het 'm!
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cap Formentor

                          voor mij ook de mooie zachte grijze foto, heel knap gedaan en eens iets anders voor een landschap
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cap Formentor

                            Ik kan dit wel smaken
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cap Formentor

                              Prima foto, al had ook voor mij ietsie pietsie meer contrast wel gemogen

                              Comment

                              Working...
                              X