Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Review van de nieuwe Cactus V6 Mark II flitszender en -ontvanger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Review van de nieuwe Cactus V6 Mark II flitszender en -ontvanger

    Voor de geïnteresseerden: ik heb net op mijn blog een review geplaatst van de nieuwe Cactus V6 Mark II flitstrigger.
    Wanneer je met een systeemcamera van Fujifilm of Olympus of Panasonic werkt, is deze zender bijna een must-buy, omdat hij High-Speed Sync mogelijk maakt.
    Maar zelfs wanneer je voor je Canon/Nikon al HSS zenders hebt, kan deze trigger van pas komen, omdat hij ook bepaalde studioflitsers kan laten meeflitsen tot 1/8000e seconde.
    Je vindt de volledige review hier:
    0 false 18 pt 18 pt 0 0 false false false /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:"";
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

  • #2
    Re: Review van de nieuwe Cactus V6 Mark II flitszender en -ontvanger

    Interessant. Zou je met de V6 II ook HSS en powersync kunnnen doen op een YN-560 III ?
    Momenteel gebruik een paar YN560 III icm een 560-TX controller. Werkt heel goed, maar ik moet dus wel binnen de x-sync van mijn Canon cameras blijven. Verder heb ik ook nog 2 Canon speedlites (EX 430 en EX 550). Die 2 kan ik wel afvuren met de 560-TX als ik ze op een trigger plaats, maar dan wel zonder remote power/zoom controle.
    Een triggersysteem waarbij ik zowel de YN-560 III als de Canon speedlites remote zou kunnen aansturen, met HSS en powersync, zou dus ideaal zijn.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment

    Working...
    X