Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roaming data simkaart reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roaming data simkaart reis

    Weet hier misschien iemand wat de beste provider is om een data-only (voor in b.v. Ipad) aan te schaffen voor te surfen op reis (Griekenland)
    Het hotel waar we naartoe gaan heeft zo goed als geen werkende wifi afgaande op de commentaren en ik wil op voorhand ergens een prepaid simkaart aanschaffen zodat ik toch kan surfen terwijl madam in de zon ligt

    Iemand ervaring mee?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Roaming data simkaart reis

    Ter plaatse kopen, anders blijf je roaming betalen.

    Vind je in zowat elke toeristenshop, of op de luchthaven.

    Comment


    • #3
      Re: Roaming data simkaart reis

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Ter plaatse kopen, anders blijf je roaming betalen.

      Vind je in zowat elke toeristenshop, of op de luchthaven.
      Niet bij elke provider blijf je betalen ... pluis de mogelijkheden maar eens uit. 😊
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Roaming data simkaart reis

        Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
        Weet hier misschien iemand wat de beste provider is om een data-only (voor in b.v. Ipad) aan te schaffen voor te surfen op reis (Griekenland)
        Het hotel waar we naartoe gaan heeft zo goed als geen werkende wifi afgaande op de commentaren en ik wil op voorhand ergens een prepaid simkaart aanschaffen zodat ik toch kan surfen terwijl madam in de zon ligt
        Iemand ervaring mee?

        Alvast bedankt!
        Bij het invullen van het vragenformulier in het hotel steen en been klagen over de wifi en bij thuiskomst op tripadvisor en dergelijke zetten.
        Als zoveel mogelijk gasten dat doen, zullen ze wel naar een oplossing zoeken (voor de toekomst).
        Toen wij voor het eerst naar een bepaald hotel gingen op La Palma was het ook huilen met de pet op wat betrof de wifi.
        Iedereen pende deze klacht neer.... toen wij laatst in maart daar waren was de ontvangst prima .

        Maar dat lost natuurlijk de slechte wifi voor je huidige vakantie niet op, daarmee kan ik je niet helpen.
        Toen wij ergens waren waar er geen wifi was, dan surften wij niet .

        Comment


        • #5
          Re: Roaming data simkaart reis

          Net als dat Wi-Fi niet goed kan werken, kan ook data ontvangst slecht zijn op die locatie.
          Garantie heb je nooit en voor een vakantie is Wi-Fi ook niet echt primordiaal. 😎
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Roaming data simkaart reis

            Hoi,

            bij Base betaal je 5 Euro en krijg je 1 Gb in het buitenland.

            Deed je dit in juni dan kreeg je drie maanden 1 Gb voor maar 5 Euro.

            mvg
            nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

            Comment


            • #7
              Re: Roaming data simkaart reis

              Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
              bij Base betaal je 5 Euro en krijg je 1 Gb in het buitenland.
              Amaai, da's straf. Ik had een tijdje geleden een abbo bij Base ook voor 1Gb (in België) en toen die er 1 keer op de eerste dag door was om ik weet niet welke reden mocht ik 10 cent per MB gaan ophoesten, dat is 100 euro voor 1 GB .
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Roaming data simkaart reis

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Amaai, da's straf. Ik had een tijdje geleden een abbo bij Base ook voor 1Gb (in België) en toen die er 1 keer op de eerste dag door was om ik weet niet welke reden mocht ik 10 cent per MB gaan ophoesten, dat is 100 euro voor 1 GB .
                Het is dan ook een actie tijdens de zomer.
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                Comment


                • #9
                  Re: Roaming data simkaart reis

                  Bedankt voor de antwoorden alvast...

                  Bij Orange lijken de tarieven het beste op de moment...Of lokaal aanschaffen hoewel dat in Griekenland (Corfu) niet echt gelukt was....

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  voor een vakantie is Wi-Fi ook niet echt primordiaal. 😎
                  Als je graag boeken leest of in de zon ligt misschien niet... ik hou het geen uren vol aan het zwembad zonder wifi maar gun mijn vrouwke dit wel hoor...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Roaming data simkaart reis

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Amaai, da's straf. Ik had een tijdje geleden een abbo bij Base ook voor 1Gb (in België) en toen die er 1 keer op de eerste dag door was om ik weet niet welke reden mocht ik 10 cent per MB gaan ophoesten, dat is 100 euro voor 1 GB .
                    Wel een beetje op je verbruik letten (ze hebben een app waar je dat online kan volgen), maar de Base data roaming Europa is al jaren veruit de goedkoopste.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Roaming data simkaart reis

                      Tot nu toe bleek voor mij de goedkoopste oplossing steeds een sim data kaart ter plaats aan te kopen......
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment

                      Working...
                      X