Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom photographers toolbox pluginn Impact en problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom photographers toolbox pluginn Impact en problemen

    Hoi,
    Hoop dat hier wat kenners zitten:
    Ik gebruik voor het maken van albums de plug-in voor lightroom: Photographers Toolbox Impact 1.85
    Ik heb lightroom 5. Beiden officieel aangeschaft.
    Historieverloop:
    Ik had lightroom 5, regelmatig geupgrade tot versie 5.7 de plugin werkte daabij normaal ( ik weet niet meer of ik de pluginn na of voor de upgrades van LR aangeschaft had.

    Vervolgens PC crash!

    Na nieuwe harde schijf: weer LR en plugin geinstalleerd. Alles werkte normaal .
    Vervolgens komen de meldingen van LR dat er nieuwe versies zijn, dus weer geupgrade tot versie 5,7 maar daarna komen de problemen.
    Bij het weer willen gebruiken van mijn albumgenrator Impact via de webmodule van LR wordt ik er steeds uit lightroom gegooid. ( na een foutmelding: "LR werkt niet meer" sluit deze automatisch af). Gepoogd bij de plugin manager de pluginnweer toe te voegen, maar geen verbetering.

    Herkent iemand dit en weet hij/zij de oplossing?

  • #2
    Re: Lightroom photographers toolbox pluginn Impact en problemen

    Heb je al contact opgenomen met de maker van de plugin?

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom photographers toolbox pluginn Impact en problemen

      Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
      Heb je al contact opgenomen met de maker van de plugin?
      Nee, de plugin was aangeschaft via een download. Gelukkig had ik deze gebackupped. Maar de correspondentie met de link ben ik kwijt bij mijn pc crash. Ik denk dat ik maar via hun site g proberen voor advies. Dank voor je tip!

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom photographers toolbox pluginn Impact en problemen

        Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
        Nee, de plugin was aangeschaft via een download. Gelukkig had ik deze gebackupped. Maar de correspondentie met de link ben ik kwijt bij mijn pc crash. Ik denk dat ik maar via hun site g proberen voor advies. Dank voor je tip!
        Op 4 manieren vrage uitgezet naar de makers van de pluginn en naar adobe, maar immer geen reactie nog iemand een idee?

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom photographers toolbox pluginn Impact en problemen

          Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
          Op 4 manieren vrage uitgezet naar de makers van de pluginn en naar adobe, maar immer geen reactie nog iemand een idee?
          Na opnieu Lr instaleren werkte het een aantal weken okee. Nu ineens weer mis,
          Alle tips welkom, ben lichtelijk wanhopig

          Comment

          Working...
          X